Steina Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Steina, du vet den scrappegreia som Siv holde på med? Der koster liksom en pakke med 9 bittesmå klistremerker opptil 100kr. Garantert at jeg bestiller klistremerker fra iparklikeanidiot snart. Vi kan jo evt. lage våre egne klistremerker. Men det er vel like dyrt egentlig. 8105572[/snapback] Skjønte aldri den derre scrapping greia jeg. ^^ Men er med å spleise på en 40 pakke elns ;D Endret 8. mars 2007 av Steina Lenke til kommentar
gxi Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Parkering utenfor en videregående skole. Fra andre siden så det ut som at bilene bare var strødd tilfeldig på plassen. Endret 12. mars 2007 av jonepet Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) er det bare meg eller står vectraen knødd inn i toyotaen? Endret 13. mars 2007 av MaSo Lenke til kommentar
gxi Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 De var ikke borti, men det var ikke mange millimeter fra. Høyre forhjul på vectraen står paralelt med venstre bakhjul på toyotaen. Ser man posisjonen til bilen ved siden av ser man hvem som har kjørt "litt" for langt frem. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Du vet ikke hvilken av bilene som parkerte sist, Vectra`n? Om noen hadde gjort det der mot meg hadde jeg ventet med balltre til dyren kom ut for å hente bilen.. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Umulig å si. Vanligvis fyller raden der toyotaen står opp først, fordi folk kjører inn fra baksiden og dermed slipper å rygge inn, men dette varierer mye. Ofte flytter radene seg oppover/nedover/fremover/tilbake iløpet av dagen. Det er uansett toyotaen som står korrekt parkert, mens vectraen står langt fremover i forhold til de andre. Den parkeringen kan være gjort av en grunn, altså at noen andre rundt har parkert feil. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Når jeg skulle hente bilen min en gang så hadde en kar trøkka bilen sin skråt inn i frontfangeren min og gått ! Og når jeg skulle ringe til politiet for å anmelde vedkommende så dukka eieren opp! Det var en meget forvirra pensjonist. Endte med at jeg måtte rygge bilen vekk (stod i nedoverbakke). Da var bilen min 1 uke gammel ! Siden det kun var skiltet han traff slapp han fra det med en krass reprimande fra meg Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hva står det på de skiltene? Regner uansett på at politiet har lov til å stoppe der ^^ Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 har ingen aning om hva det står på skiltet, fant det på nettby :O Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Bensinluka til den vectraen er åpen ... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Ble akkurat parkert inne.. Er en ganske bratt bakke til venstre.. Bilen til høyre hadde parkert litt på skrått, men varebilen til venstre blokket meg helt. I tillegg var det glatt ute.. Heldigvis kom idioten etter en stund, ropte noen saftige gloser til jævelen.. Usikker på hva jeg sa i forbannelsen, men mener "reis til helvete" og "kom det for faen vekk før jeg banker gørra ut av deg" kom ut av min munn.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Kanskje du burde besøke en en lege? Er ikke bra å ha så liten kontroll at du kjefter ut folk på den måten, uten engang å huske hva du selv sa. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Kanskje du burde besøke en en lege?Er ikke bra å ha så liten kontroll at du kjefter ut folk på den måten, uten engang å huske hva du selv sa. 8195342[/snapback] Og du igjen, bare for å kommentere andre. Men hvordan er det mulig med den vectraen og toyotaen og komme så nære uten å kræsje? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Kanskje du burde besøke en en lege?Er ikke bra å ha så liten kontroll at du kjefter ut folk på den måten, uten engang å huske hva du selv sa. 8195342[/snapback] Jeg husker hva jeg sa, skrev det jo ned her, luring. Og ja, jeg kjefter ut idioter som ikke kan være såpass høflige at dem parkerer på en ordentlig måte. Hadde jeg hatt dårlig tid og måtte ut så ville jeg mest sannsynlig bulket borti idioten sin varebil, og da skal jeg love at jeg ikke bare hadde kjeftet på fyren. Det er snakk om å ta hensyn og respektere andres tid, det er ikke bare han som har det travelt i verden.. Egoistiske idioter som dette fortjener å brenne.. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) 8195222[/snapback] Hvis situasjonen så slik ut kaller jeg det ikke å bli "blokkert". Så ut som du hadde god klaring på begge sider. Sorry, men jeg skjønner ikke hvor du ble så sint Endret 20. mars 2007 av Spartan Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hmm, som jeg skriver.. Bakken heller kraftig til venstre og bildet lyver hvor nær bilen til høyre er.. Den står også skråstilt, ikke slik det vises på bildet og bakenden er ca. 10 cm fra rett linje på bilen min.. Den bilen til venstre var det ingen klaring på om jeg skulle rygget ut.. Du hadde forstått det om du var der.. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Beklager å måtte si det, for de som har fått bilen sperret inne, men jeg har fått meg en sjukt god latter i dag! :!: Stå på Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Beklager å måtte si det, for de som har fått bilen sperret inne, men jeg har fått meg en sjukt god latter i dag! :!: Stå på 8196003[/snapback] Har du sotte på jobb/skolen og bladd igjennom hele tråden? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå