MaSo Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Bildet sier vel sitt, er minst 2 synelige feil parkeringer her Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 fattern fortalte om en han kjenner, som er svensk (Faktisk den kule/smarte i situasjonen) og var eier, eller er eier av stocholms mest kjente utested eller restaurant. han var ihvertfall veldig rik, og eide en Maserati Quattroporte. Det var 2 rånere som ikke likte han, og en gang, så parkerte de han inne, foran og bak maseratien. Når han skulle hjem, startet han bare bilen og kjørte først i han foran, for å rygge i han andre sånn at han fikk plass til å kjøre ut, og så sa han: Jag har råd til det, har ni? HEHE! Den var bra! Har gjort det selv vis jeg har vært steinrik. Lenke til kommentar
support81 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Syntes denne var ganske så morsom da :!: http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/ios...icle2025621.ece Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Inntil det blir bredere mellom linjene kommer jeg til å fortsette å bruke 2 plasser. Hvis du med viten å vilje bruker to plasser her i Tromsø kan du regne med å bli SKIKKELI inneparkert av en gammel og grov japansk firtrekker. Firtrekkeren kommer til å stå så nærme inntill speilet ditt at du må bruke følerblad for å måle avstanden mellom speil og bil. Min bil for eksempel.. Er ikke mye som irriterer meg i trafikken annet enn folk som er så redde for bilene sine at de ikke tør å parkere inntill andres biler.. Feite kjerringer som smeller opp dørene og bulker burde fått seg en omgang juling.. Jeg blir også irritert over sånt, men om du er så redd for bilen din bør du heller parkere bakerst på parkeringsplassen hvor det er mindre trafikk og mindre sjangs for bulking... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Er d bare meg eller er kvinner generelt mye dårligere i trafikken enn menn?Hehe, lurer på hva som hendte med disse 2 Det er bare deg, du vet hva statistikken sier.. hmpf Virker som at alle kvinner tror at den lille Fiestaen eller Micraen dem kjører er dobbelt så stor som den egentlig er. Rygger og styrer i vei når de egentlig bare kunne lagt om og kjørt. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Syntes denne var ganske så morsom da :!: http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/ios...icle2025621.ece hehehe, eid Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Jeg dobbeltparkerer ikke, men jeg parkerer alltid så langt fra andre biler/ytterst på P-plassen for at sjansen for at noen skal slå døra i den skal være minimal. En ting som hadde vært kjekt å hatt på bilen er noen kameraer som utløses hvis støt-sensorer i siden på bilen hadde gått av. Det hadde ikke trengtes mange slike bulker/riper for at en slik gizmo hadde nedbetalt seg selv. Endret 27. juli 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg vet denne videoen er gammel, men ler meg ihjel hver gang jeg ser den! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Stille her, kom med noen, da. Kan bidra med en jeg så idag. Det var 4 ledige lukeparkeringsplasser på rad. En polakk kommer og stiller seg midt på de to i midten + halveis uti veien. Enveiskjørt gate.. Illustrasjon: Endret 22. august 2008 av Knewt Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg vet denne videoen er gammel, men ler meg ihjel hver gang jeg ser den! Hvordan er det mulig! :!: trodde det fantes grenser for hvor dum det gikk ann og bli, men der tok jeg jaggu feil! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg vet denne videoen er gammel, men ler meg ihjel hver gang jeg ser den! Hvordan er det mulig! :!: trodde det fantes grenser for hvor dum det gikk ann og bli, men der tok jeg jaggu feil! Ett ord : Fantastisk... Burde ikke være mulig, fyren må jo ha vært steinruset.. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg dobbeltparkerer ikke, men jeg parkerer alltid så langt fra andre biler/ytterst på P-plassen for at sjansen for at noen skal slå døra i den skal være minimal. Da er vi to. Men det som er uforståelig er jo at når du da kommer ut igjen, så har en eller annen smarting prestert å parkere rett ved siden av bilen din. Jeg lurer på hva de tenker. "Tja, det er jo femti ledige plasser her, men la oss parkere ved siden av han som står helt alene der. Bilen hans er sikkert ensom.." Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ahahaha! xD leste gjennom begynnelsen og slutten av denna tråden. genial tråd! og nå i mine innlegg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ingen som har noen fine? Kommer ikke på noen atm, men vil blåse nytt liv i tråden. Lenke til kommentar
Glema Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Haha, sinnsykt mye artig lesing her. Har lest gjennom hele tråden nå Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Genial tråd. Jeg tok bilde av en purkebil i går som sto over streken. Ingen alvorlig parkering i grunn, men at en politibil gjør det fortsterker inntrykket. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Snakk om å være ego... Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Ja, den var parkert og stod der i minst 20 min. Endret 11. november 2009 av Kaggen Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Parkering på trappa Lite action her i d siste Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Denne parkeringsetatsbilen dukket opp når jeg rundet et hushjørnet i Oslo i dag. Ingen fører var å se selv om den stod på parkerings forbud regulering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå