MaSo Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Litt komisk det der ja masse plass rundt. står en haug med biler rundt kanten, står 1 alene midt utpå så har en eller annen luring slengt den ifra seg midt forran 2 stk Lenke til kommentar
diss Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Sjekk denne ;-) sjedde i dag 7782161[/snapback] Det er vel helt greit om vedkommende eier de to bilene som han har parkert foran (og vet at ingen andre skal bruke dem) ? Jeg parkerer avogtil foran min egen bil, men vil ikke ha bilde av det her for så å bli hengt ut som en tulling For å sette det på spissen altså.. hehe.. Endret 23. januar 2007 av diss Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 kjenner to av eierne ( de som ble parkert inne ) Lenke til kommentar
diss Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Ahh.. Hadde jeg vært en av dem, så hadde jeg nok blitt litt hissig ja. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Ahh.. Hadde jeg vært en av dem, så hadde jeg nok blitt litt hissig ja. 7785946[/snapback] Kanskje de kan for det selv? Kanskje den som parkerte dem inne eier de to plassene? Det kan være mange årsaker til slik oppførsel:) Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Utrolig hvor folk slenger ifra seg bilen bare for å gå noen meter mindre :!: Siste bilen har rygget oppi en snø haug så andre siden er dekket ganke langt fram bare for å ikke gå så "langt" i tillegg er det en handicap parkerings plass Endret 29. januar 2007 av MaSo Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) I sommer så jeg denne geniale lukeparkeringen.. EDIT: Hadde visst et bilde liggende på PC'en. Endret 4. februar 2007 av Knut_ Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 HVA er det rette å gjøre i en situasjon der man er parkert inne? - Ringe en kompis med 4hjulstrekker og dra unna bilen? - Ringe politi? - Ringe viking? - Gjøre et desperat forsøk på å dytte seg ut? Hva hvis det skulle oppstå et nødstilfelle? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Om det er nødstilfelle kræsjer man bare bort den ene bilen som står i veien, om mulig. Hit and Run: Emergency Version. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Om det er nødstilfelle kræsjer man bare bort den ene bilen som står i veien, om mulig. Hit and Run: Emergency Version. 7868361[/snapback] Det går jo veldig bra da? Biler er som store klosser, slik de er på bilspill, bare å dytte unna Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ja de er det. Det var vel heller ment som ironi at man bare kræsjer bort den og den, så kjører man. Lenke til kommentar
NissanSkyline Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 I frankrike hadde en fyr satt fra seg bilen sin midt i en sving Uten_navn.bmp Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 HVA er det rette å gjøre i en situasjon der man er parkert inne? - Ringe en kompis med 4hjulstrekker og dra unna bilen? - Ringe politi? - Ringe viking? - Gjøre et desperat forsøk på å dytte seg ut? Hva hvis det skulle oppstå et nødstilfelle? 7868315[/snapback] Jeg ville ringt til viking eller falken jeg. Det er jo tross alt en feilparkering - slike ting belønnes gjerne med borttauing på eiers regning. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 I frankrike hadde en fyr satt fra seg bilen sin midt i en sving 7870412[/snapback] Skal me byrje å utforske det store utland kan eg like godt slenge inn ein link og to. http://www.iparklikeanidiot.com/ http://www.parkingidiots.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Den her er jo en klassiker! :!: kjerring og lukeparkering Lenke til kommentar
powerslave Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Dama tok opp 4 plasser med denna bilen sin. Da hun skulle ut igjen, rygget hun ut feil veil og måtte snu inne på plassen sin. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg ser sant daglig uten for Coop butikken, og en ting har slått meg.. det er alltid nyere BMWer og Mersher som parker på de tåpeligeste måter ! nesten skremendes merkelig Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Legg merke til at bilen står utenfor lensmannen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå