Joddleif Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg ble ganske imponert over den fine parkeringen til denne sjåføren jeg traff på en bensinstasjon i går Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Det skiltet var jo heller ikke så veldig tydelig ;-) Da jeg jobbet som barneskolelærer så var politiet på besøk for å ha time med barna om trafikksikkerhet og slikt.... de kjørte rett forbi motorisert ferdsel forbudt skiltet og parkerte på skrå midt i skolegården.... Barna syns jo det var kjempestas, og det var jo det som var meninga også. Så målet helliger midelet spør du meg 8374416[/snapback] Vel er litt forskjell på barneskoler og videregående skoler som dette er, dette er heller ikke verdens største plass så folk som har vært der 1 gang før vet at de plassene nærmest inngangen er reservert handicapede. Og når det er folk som faktisk har bruk for plassene så synes jeg det er jævlig dårlig gjort at purken som faktisk er 100% friske og skal gå forran med et godt eksempel bare driter i det Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hadde ikke med kamera, desverre. Da en smarting me "L" bak klarte å parkere rett under et "Stans Forbudt" skilt i sentrum. Lenke til kommentar
joka Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det skiltet var jo heller ikke så veldig tydelig ;-) Da jeg jobbet som barneskolelærer så var politiet på besøk for å ha time med barna om trafikksikkerhet og slikt.... de kjørte rett forbi motorisert ferdsel forbudt skiltet og parkerte på skrå midt i skolegården.... Barna syns jo det var kjempestas, og det var jo det som var meninga også. Så målet helliger midelet spør du meg 8374416[/snapback] Vel er litt forskjell på barneskoler og videregående skoler som dette er, dette er heller ikke verdens største plass så folk som har vært der 1 gang før vet at de plassene nærmest inngangen er reservert handicapede. Og når det er folk som faktisk har bruk for plassene så synes jeg det er jævlig dårlig gjort at purken som faktisk er 100% friske og skal gå forran med et godt eksempel bare driter i det 8381420[/snapback] det er ikke noe skilt der bilen står, men rullestolrampa er der. litt vanskelig å se, men jeg tror høyre forhjul til politibilen står oppå rampa. uansett... kommer det en person i rullestol så kommer de seg ikke inn pga politiet Lenke til kommentar
SirG Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Foto: Rune Eriksen, Vesterålen Online Her må vel slå alle parkeringer! Kan leses på nettavisen! Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Å steike! Hvoran har han klart det der? påkjørt av snøplogen eller? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 http://www.nettavisen.no/innenriks/article973442.ece Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 http://www.nettavisen.no/innenriks/article973442.ece 8411668[/snapback] Takker Fremdeles et uløst mysterium, men ble litt kloker Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Synd at han var beruset, for jeg vil tro det var en morsom flytur, så lenge det varte.. Og nå husker han sikkert ingenting ): Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Vesterålen online skriver at bilen først kjørte utenfor veien på høyre side, før den skar over veien, rullet rundt, og landet på busken. Dette er faktisk ein veldig god prestasjon. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Denne parkeringen er ille. Ikke nok med at lastebilen er parkert utenfor politistasjonen, men den er også satt fyr på. 7912978[/snapback] Er dette fra stavanger? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Vesterålen online skriver at bilen først kjørte utenfor veien på høyre side, før den skar over veien, rullet rundt, og landet på busken. Dette er faktisk ein veldig god prestasjon. 8411716[/snapback] Joda, men tviler for at personen holdt 60 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Denne parkeringen er ille. Ikke nok med at lastebilen er parkert utenfor politistasjonen, men den er også satt fyr på. 7912978[/snapback] Er dette fra stavanger? 8411767[/snapback] Hehe, dette er lastebilen Toska (og gjengen) satte fyr på foran politihuset i Stavanger rett før NOKAS-ranet fant sted, så ja; dette er i Stavanger Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 ja var det jeg tenkte på om det var Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Foto: Rune Eriksen, Vesterålen Online Her må vel slå alle parkeringer! Kan leses på nettavisen! 8411147[/snapback] Flere bilder om saken fra "Vesterålen Online" Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Det er ikke lov til å sleng ifra seg biler rett utfor inngangen itilfelle utrykkning eller at det kommer varer med en større bil Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Det er ikke lov til å sleng ifra seg biler rett utfor inngangen itilfelle utrykkning eller at det kommer varer med en større bil 8457948[/snapback] Er dette fra trondheim en plass, utafor et lite handlesenter? Syns jeg kjente meg igjen. Husker ikke hva det heter akkurat der men Edit: utifra antall biler med ZH-skilt er det nok ikke det Endret 25. april 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Niks er fremdeles i District of Salangen - Sjøvegan City Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Politi kan det å parkere Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Var på biltema på lørdag, og så det jeg tror må være den værste parkeringene jeg noen gang har sett! Også har jeg seff ikke med meg kamera men det så omtrent slik ut: Det var utrolig mange biler som var innesperret, i flere av bilene satt fortvilede familer og ventet på at de som var inne i butikken skulle komme ut og flytte bilen sin.. Endret 30. april 2007 av sjeefen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå