Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tåpelige plasser å slenge fra seg bilen på

MaSo

Anbefalte innlegg

Nå er ikke dette et rettskrivningskurs heller da :p

tror ikke han som leser lappen bryr seg så mye om komma osv.. men jeg skal se om jeg får laget en bedre versjon hvis ingen andre gjør det før meg.. men det får isåfall vente til i morgen ;)

8202787[/snapback]

hehe, versågod :p

nei, hele teksta er i store bokstaver, ville bare fylle ut bildet... jepp, va litt usikker om S'en skulle være med lr ikke... :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er ikke dette et rettskrivningskurs heller da :p

tror ikke han som leser lappen bryr seg så mye om komma osv.. men jeg skal se om jeg får laget en bedre versjon hvis ingen andre gjør det før meg.. men det får isåfall vente til i morgen ;)

8202787[/snapback]

Hadde en sånn lappe på min bil, så hadde iallfall jeg tenkt "Hvis du ikke kan å skrive, ikke skriv." ^^

Lenke til kommentar

Det går to stk av denne på et A4-ark. :cool:

plakat-mini.jpg

Ikke trenger man en fancy skriver for å skrive ut heller. Siden jeg ikke har brukt så mange farger. Kan fint skrives ut i sorthvitt også.

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
22032007017ge1.th.jpg

Jeg vet at bilen er i gang, men den ble stående såpass lenge det at den hindret oss i å hente mer snø til big jumpen vår :mad:

8218323[/snapback]

Så snøen hadde smelta innen bilen ble flytta? Dere kunne jo tatt kontakt med idioten siden, som du selv sier, bilen er i gang og bedt han/hun å flytte bilen. Eventuelt bare flyttet den selv siden den sto og sperra veien med nøklene i og motoren i gang.

Lenke til kommentar

vil ikke bli anmeldt for tyveri eller herverk (vi hadde traktor tilgjengelig), men neida men den hindret oss i å få mer snø enn d vi fikk hentet igår. må jobbe overtid idag og siden showet blir på lørdag :!:

Lenke til kommentar

snøhaugen som ligger der var ganske stor, og det va rundt 10cm fra den blåe bilen til kanten av haugen. Kanten var ca 1mhøy og snøen var skikkelig tung og våt, men uansett dette har ikke noe med tråden å gjøre.

Bilen var idiotisk parkert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...