killerboy85 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Nå er ikke dette et rettskrivningskurs heller da tror ikke han som leser lappen bryr seg så mye om komma osv.. men jeg skal se om jeg får laget en bedre versjon hvis ingen andre gjør det før meg.. men det får isåfall vente til i morgen 8202787[/snapback] hehe, versågod nei, hele teksta er i store bokstaver, ville bare fylle ut bildet... jepp, va litt usikker om S'en skulle være med lr ikke... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Nå er ikke dette et rettskrivningskurs heller da tror ikke han som leser lappen bryr seg så mye om komma osv.. men jeg skal se om jeg får laget en bedre versjon hvis ingen andre gjør det før meg.. men det får isåfall vente til i morgen 8202787[/snapback] Hadde en sånn lappe på min bil, så hadde iallfall jeg tenkt "Hvis du ikke kan å skrive, ikke skriv." ^^ Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Bra den, men vi trenger en med link slik at de kan komme og se at vi latterliggjør dem her på forumet Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hva med denne? 8202888[/snapback] Bra Denne og den andre burde legges på førstepost. Så fort jeg får redigert den litt da Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Ok legger de til da :!: Hahaha genialt Joka :!: sånn bør man heller gjøre me de som feil parkerer ^^ Endret 22. mars 2007 av MaSo Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Det går to stk av denne på et A4-ark. Ikke trenger man en fancy skriver for å skrive ut heller. Siden jeg ikke har brukt så mange farger. Kan fint skrives ut i sorthvitt også. Endret 22. mars 2007 av BeFs Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 BeFs sin er helt klart den beste Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Tror ikke eieren av denne A6en er spesielt handicappet. I hvert fall ikke fysisk ... 1 Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 BeFs sin er helt klart den beste 8215507[/snapback] Den var veldig bra Eneste er at den var litt anonym.. kansje lage 2 versjoner? en med litt farger som viser klart og tydelig at dette er en advarsel Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg vet at bilen er i gang, men den ble stående såpass lenge det at den hindret oss i å hente mer snø til big jumpen vår Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg vet at bilen er i gang, men den ble stående såpass lenge det at den hindret oss i å hente mer snø til big jumpen vår 8218323[/snapback] Så snøen hadde smelta innen bilen ble flytta? Dere kunne jo tatt kontakt med idioten siden, som du selv sier, bilen er i gang og bedt han/hun å flytte bilen. Eventuelt bare flyttet den selv siden den sto og sperra veien med nøklene i og motoren i gang. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 vil ikke bli anmeldt for tyveri eller herverk (vi hadde traktor tilgjengelig), men neida men den hindret oss i å få mer snø enn d vi fikk hentet igår. må jobbe overtid idag og siden showet blir på lørdag :!: Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Er det herverk å fjerne snø? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Er det herverk å fjerne snø? 8219298[/snapback] nei men å fjerne bil me traktor er Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hmm. Trenger jo ikke traktor når bilen har nøklene i! Det er vel stor plass til å kjøre ut rundt den hvite bilen? Skjønte ikke helt problemet jeg, en traktor kan jo kjøre omtrent over alt. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 snøhaugen som ligger der var ganske stor, og det va rundt 10cm fra den blåe bilen til kanten av haugen. Kanten var ca 1mhøy og snøen var skikkelig tung og våt, men uansett dette har ikke noe med tråden å gjøre. Bilen var idiotisk parkert Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Eg hadde aldri turt å la bilen stå i gang mens eg var i butikken. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) _Bilene_ var idiotisk parkert mener du? Jeg ser iallfall 2 bilder.. Én blå, og én hvit. Edit: @ Zeph: Gjør det hele tiden jeg nesten.. Når den er kald iallfall Endret 24. mars 2007 av Steina Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Den hvite bilen står idiotisk parkert siden det er utkjørsel der den står, på venstreside er d en 10cm høy fortauskant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå