Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tåpelige plasser å slenge fra seg bilen på

MaSo

Anbefalte innlegg

Beklager å måtte si det, for de som har fått bilen sperret inne, men jeg har fått meg en sjukt god latter i dag! :!:  Stå på :w00t:

8196003[/snapback]

Har du sotte på jobb/skolen og bladd igjennom hele tråden? :!:

8196166[/snapback]

ehhhm.... :roll: Kanskje....

Det var verdt det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

post-51593-1174462414_thumb.jpg

Denne tullingen klarte å parkere midt i gjennomkjøringen! Ingen biler kom forbi :nei:

Heldigvis er jeg eieer av den grå audien til venstre.. så jeg kunne bare kjøre avgårde :p Hadde forresten ett "parking idiot" klistremerke som jeg satte godt synlig i frontruta hans :p

Lenke til kommentar
sjeefen: Well done! Tror jeg skal skaffe meg noen sånn jeg også :)

8201020[/snapback]

Her hvor jeg bor kan jeg nesten feste sånne på biler daglig :p

Men det er ingen vits i å kjøpe sånne man får på nettet.. har funnet flere som man kan skrive ut selv og feste under vindusviskeren ;)

Oppfordrer alle bilister her inne å skaffe seg slike, og når de ser en "parking idiot" så fester man lappen på bilen og tar bilde av det :D Du må selvfølgelig legge opp bildet i denne tråden!

Her er de jeg bruker.. har nå redigert dem og laget en link til denne tråden :p

Føl dere frie til å printe dem(skriv ut som liggende) ut og sette dem på biler som parkerer idiotisk, husk å ta bilde av dette! :D

post-51593-1174464485_thumb.jpg[

Endret av sjeefen
Lenke til kommentar

jo sant det.. tenkte det samme.. men så tenkte jeg at når de ser denne lappen.. så tar de den med til en med gode engelskkunnskaper.. og da blir bare situasjonen for dem enda pinligere :p

Men hvis du lager en norsk en så gjerne legg den ut her så vi kan bruke den :p

Lenke til kommentar

sjeefen: url.hw.no ;)

http://url.hw.no/?ap

Og slik de lappene er nå, så er "To see your photo on the internett" på en egen linje..

Edit: Dessuten ville jeg nok ikke ha informert sjåføren om at vi legger ut bildet her.

Rimelig enkelt for sjåføren da å finne ut hvem som har satt på lappen og hengt ut han på nettet.

Er han da en aggresiv nok, så vil ikke jeg ha noe med han å gjøre ^^

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Er som sagt bare tåpelig å bruke en sånn lang url.

8202102[/snapback]

Oki hvis vi endrer til den korte URLen .. men jeg blir egentlig glad om "idiot sjåføren" kommer inn her og snakker til oss.. så kansje vi kan snakke han til fornuft :D

Og killerboy den var bra laget! :p Skal printe ut en hel bunte å ha liggende i bilen :p

Maso: Disse lappene burde forresten legges inn i førstepost så alle kan lett få tak i dem og printe dem ut ;)

Her er bildene i JPG for dem som ikke får åpnet bildene(kreds til killerboy85):

post-51593-1174480372_thumb.jpg

Endret av sjeefen
Lenke til kommentar

Det er også uthevet totalt feil ord med stor og feit skrift.

"PARKERE"

"SJEKK"

"INTERNETT"

Heller:

Hvis du ikke KAN å parkere, ikke KJØR!

Sjekk HTTP://URL.HW.NO/?AP for å se ditt bilde på internett.

Det er også viktig med tegnsetting. Komma og punktum\ utropstegn er også viktig selv om det er satt opp slikt som det er.

Det er iallfall MIN mening :)

Edit: Bytt ut "VARSEL" øverst med "OBS!", og få den midstilt bedre, så skal jeg kanskje skrive ut den jeg også ^^

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...