MaSo Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Som topicen sier "Tåpelige plasser å slenge fra seg bilen på", det hele hendte når jeg gikk fra kontoret å til kantina for å skaffe meg noe mat noe som er helt vanlig. Så ser jeg ut av vinduet: Snakk om idiot parkering Har du sett noe lignende, sleng det ut her gjerne med bilde Føler du for å gi personen litt ekstra, sleng en av disse i frontruta Endret 22. mars 2007 av MaSo Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Sånt skjer jo daglig, skal huske å ta bilde neste gang! Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Sånt skjer jo daglig, skal huske å ta bilde neste gang! 7748761[/snapback] Sant det. Erik er det din Scorpio som står atme den golfen? Lenke til kommentar
otis Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det ser veldig mye ut som hans bil. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Haha! Slikt skulle vært straffbart hvis det ikke allerede er det:) Hvis slikt skjer daglig så lurer jeg på hvor dere holder til. Her hører det i alle fall med til skjeldenhetene å se slike ting. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Utenfor skolen har vi en ganske stor parkeringsplass. Den er delt opp i rader med at bilene står på rekke mot hverandre, 4 rader tilsammen. Når disse er fylt opp, så fortsetter det å fylles, ved at folk parkerer over og under radene, slik at det er vanskelig å kjøre forbi. Så fyller de opp på tvers ved den siste raden, og i praksis gjør det umulig å komme inn eller ut med normal størrelse på bilen. Dvs. golfer og andre småbiler kommer igjennom, men med vanlige biler skal man slite veldig med å komme seg inn. I tillegg rundt 90-graderssvingene over og under radnene parkerer jo folk, og dermed er det også noen som klarer å blokkere disse helt totalt, så når man har kjørt nedover og oppover for å lete etter plasser (hvor man gjerne har kjørt forbi noen, fordi de er utilgjengelig pga. visse biler som blokkerer innkjøringen, altså svingen man må ta for å komme seg inn), så må man rygge hele veien tilbake igjen. Nei, altså, hvorfor ikke en dag med "parkeringskurs" som er obligatorisk på kjøreopplæringen? Det tror jeg ganske mange kunne trengt. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 uff for et kaos :s hadde heller tatt bussen om den er tilgjengelig Lenke til kommentar
gxi Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Når det ikke er flere plasser ledig, så fyller man bare videre Endret 19. januar 2007 av jonepet Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hadden en ganske syk hendelse her hvor jeg bor, var en dame som skulle parkere på en parkeringsplass ved obs, og istede for og bruke en, parkerte hun pålangs og tok hele 3 plasser, farn min så hendelsen og tok bilde, kom vist i lokalavisa også. Hehe Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Å sweet! skaff det bilde å sleng det ut her, omså scan avis siden så vi får med teksten Endret 19. januar 2007 av MaSo Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 På bensinstasjonen hvor jeg jobber er det en lokal helt som utmerker seg med sine parkeringer. Han greier å parkere på en måte som gjør at alle som fyller bensin må rygge ut. Det er liksom meningen at det skal gå an å kjøre ut og inn mellom pumpene og inngangen, men som dere ser så blokkerer han det. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Var en idiot med et stort dråg av en stasjonsvogn (Audi 100) som sto på tvers på en videregående jeg besøkte denne uka. Tok tre hele parkeringslommer. Tok ikke bilde desverre :/ Endret 19. januar 2007 av OML Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Hehe bra det Jeg var på jobb en tur idag å når jeg sku hjem så jeg at bilen min var inne parkert av 3 biler :S og jeg sto på en oppmarkert parkerings plass. Legger ved en tegning siden jeg ikke hadde mulighet til å ta bilde Jeg har illustrert min bil med fargen BLÅ Og alle de andre bilene er RØD Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg var på jobb en tur idag å når jeg sku hjem så jeg at bilen min var inne parkert av 3 biler :S og jeg sto på en oppmarkert parkerings plass. 7763505[/snapback] Kan en da ringe etter kranbil for å få fjernet den? På den andres bileier regning så klart. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Haha, dette minner meg veldig om en episode på videregående. Parkeringsplassen så slik ut: Parkeringsplassen var ganske stappa full, og kompisen min måtte ha et sted å parkere. De to første radene til venstre på illustrasjonen er forbeholdt lærere og andre ansatte. Der fant han ut at det var lurt å parkere (rosa bil). Deretter kom læreren som hadde betalt for parkeringsplassen. Det at noen tok plassen hennes hadde visst skjedd noen ganger før, og hun hadde begynt å parkere inne de som parkerte der, for å hevne seg (rød bil). Men, dette var på VGS, og vi var ikke akkurat vanskelige å tirre, så vi ringte til politiet om at en bil hadde parkert oss inne. Politiet kom og fortalte læreren at hun ikke kunne holde på sånn. Hun var litt snurt etterpå Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg var på jobb en tur idag å når jeg sku hjem så jeg at bilen min var inne parkert av 3 biler :S og jeg sto på en oppmarkert parkerings plass. 7763505[/snapback] Kan en da ringe etter kranbil for å få fjernet den? På den andres bileier regning så klart. 7763585[/snapback] Tror ikke kran bilen hadde giddet å trekke unna alle bilene for å få min bil ut, men jeg stakk bare inn å kjeftet litt så var det 3 stk som sneik seg ut og flyttet bilene (var vist noe møte greier eller noe idag) Haha, dette minner meg veldig om en episode på videregående. Parkeringsplassen så slik ut: Parkeringsplassen var ganske stappa full, og kompisen min måtte ha et sted å parkere. De to første radene til venstre på illustrasjonen er forbeholdt lærere og andre ansatte. Der fant han ut at det var lurt å parkere (rosa bil). Deretter kom læreren som hadde betalt for parkeringsplassen. Det at noen tok plassen hennes hadde visst skjedd noen ganger før, og hun hadde begynt å parkere inne de som parkerte der, for å hevne seg (rød bil). Men, dette var på VGS, og vi var ikke akkurat vanskelige å tirre, så vi ringte til politiet om at en bil hadde parkert oss inne. Politiet kom og fortalte læreren at hun ikke kunne holde på sånn. Hun var litt snurt etterpå 7763625[/snapback] Hehe hørtes jo direkte komiskt ut Stjele en parkerings plass og gi "eiern" av plassen skyllda Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Sjekk denne ;-) sjedde i dag Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Haha, all den ledige plassen... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Haha, all den ledige plassen... 7782391[/snapback] jepp.. slik blir det når noen tar plassen til en annan ( ikke min bil altså ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå