FI_asko Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg har kjøpt meg et 6800 Xt skjermkort og kjørte fear combat et par ganger, men avslutta spillet da fargene var så rare og slikt. Så gikk jeg gjennom de innstillings-greiene til nvidia, for kontrast, lys, gamma og farger for varme. I tillegg kjørte jeg opp oppløsningen og satte på auto-instilling på skjermen. Alt så bra ut etter dette. Helt til jeg skulle starte fear igjen, får nå bare sort skjerm og fear låser seg. Ctrl alt del og det står det 100% på cpu. jeg avslutter fear og alt blir bra, men fear fungerer altså ikke. Har avinstallert og lagt inn på nytt men til ingen nytte. Har også prøvd å satt tilbake oppløsninga og skjermoppdateringsfrekvensen, men fear vil ikke funke. Har ingen andre spill jeg kan teste på heller.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Sjekk om du kjører 16bit eller 32bit farger Lenke til kommentar
FI_asko Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 kjører 32 biter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå