Uglegutt Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har bestilt Zalman CNPS9700LED Ultra Quiet CPU Kjøler, kan jeg forvente å kunne klokke min 3700+ noe lengre? Load temp i dag (boxed vifte) på 50 grader på det verste? Noen som har noen erfaringer med denne vifta på den prosessoren? Kjører til daglig cpu'en på 2,81 ghz, med fsb på 280 og multipl på *10, har kjørt fsb opp på over 300, så da er det vel tempen som har stoppet det i occt's torture test etc. Takker for svar! Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Her var det mye respons! Vel vel, vifta er installert, og cpu'en går stabilt på 2905 Mhz (264*11 multi), tempen har ennå ikke vært oppi 40 grader load. Ikke så lydløs som forventet, men sinnsvakt effektiv! Lenke til kommentar
tjuetre Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Eg har en 3700+.... men den hadde eg riktig nok på vannkjøling, fikk den på 3140MHz på et Abit A8N Sli Fatal1ty kort.... sjekk nederst CPU Z resultat... Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Ikke verst! Skal se om jeg kan klare mer med min, kjølepastaen har nok satt seg nå. Tror ikke HK mitt er noe superklokker men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå