peiper Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Er det noen som kjenner til SCSI Raid kontrollere for PCI-e grensesnitt? 1X eller 4X PCI-e. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det er for mange til å skrive opp, men ja det finnes. Så vidt jeg vet har alle de store produsenter dette. Adaptec har jo også 0,1,0+1 på noen av sine "vanlige" kontrollere. Lenke til kommentar
peiper Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Det er for mange til å skrive opp, men ja det finnes. Så vidt jeg vet har alle de store produsenter dette. Adaptec har jo også 0,1,0+1 på noen av sine "vanlige" kontrollere. 7748615[/snapback] Hvis du vet om mange, ser jeg helst at du nevner et par. Jeg sliter med å finne PCI-e kontrollere, PCI 64/66 og PCI-X finnes det i fleng. Intel har en PCI-e 8X kontroller, men det har jeg ikke plass til. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 LSI MegaRAID SCSI 320-2E Dell PERC 4 e/DC (basicly samme kort som over men med Dell-branding) Intel® RAID Controller SRCU42E (sikkert det du nevnte i forrige post) Atto Express PCI UL5D Det var hvertfall de jeg gravde opp på 2 minutter. Lenke til kommentar
peiper Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 LSI MegaRAID SCSI 320-2EDell PERC 4 e/DC (basicly samme kort som over men med Dell-branding) Intel® RAID Controller SRCU42E (sikkert det du nevnte i forrige post) Atto Express PCI UL5D Det var hvertfall de jeg gravde opp på 2 minutter. 7754880[/snapback] Takker så mye. Jeg har søkt ganske mye etter disse. Atto har jeg ikke sett før. Dell og Intel kortene er PCI-e 8X Atto kortet skal jeg prøve å skaffe. De koster ca 3000 i USA. Så det blir vel 3-4000 i norge også. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Har du ikke fysiskt plass til kortet eller har du ikke PCI-e x8-slot? Skal ikke banne på det, men disse er vel bakoverkompatible? Lenke til kommentar
peiper Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Har du ikke fysiskt plass til kortet eller har du ikke PCI-e x8-slot? Skal ikke banne på det, men disse er vel bakoverkompatible? 7762153[/snapback] Fysisk har jeg veldig god plass, men jeg har bare PCI-e 4X slot. Det er vel slik at du kan sette et 1X, 4X, 8X kort i en 8X slot, men ikke et 8X kort i et 4X slot. Det passer rett og slett ikke. 8X kortet blir for langt. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Fant du ut av dette? har sjølv eit SRCU42E inncoming... men har vel pci-e 8x port også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå