SmoPe Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Denne koster 2542kr http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=0&g1=18&...62&l=2&lantall= Mens denne koster 1999kr http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=0&g1=18&...02&l=2&lantall= Hvordan kan dette være mulig Jeg kan ikke finne ut hva som kan være forskjell på de utennom MHz og Pris. Hvis det er noen glupe hjerner som kan si noe om hvorfor det er så rar pris så ville jeg blitt glad. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Skal ikke lære linke først a? Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Kan du ikke svare på spmålet så kan du la være. Det fungerer med på min maskin hvor jeg bruker opera om det ikke fungerer med din IE så tuff luck, du kan jo bruke copy paste, det går kjappere enn å skrive meldingen din. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 folkens, chill down. jeg fant heller ikke fram til riktig produkt. kanskje du kan skrive hva slags produkter du ønsker. så kan vi hjelpe deg. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Funker fint her. Begge er P4 400 fsb, øverste er 2.2, nederste er 2.4, begge boxed. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 M'kay hvis der er så at det ikke fungere så skal jeg bite i det sure eplet. (fungerer hos meg så det så :wink: ) Men for å forklare mpx.no selger en P4 2.2 GHz Cpu til kroner 2542kr og en 2.4 GHz til 1999kr det jeg lurte på var om noen kunne forklare meg hvorfor det er slik. For jeg regner med at det er en viss forskjell på disse Cpuene selv om jeg ikke fant det. I'm chilled Edit: Jeg vet hva spekken vil si det jeg vil vite er hvorfor den raskeste er billigere enn den trege. Er det taktikk fra MPX eller er det noen forskjell i produksjonsmåten, Stepping eller lignende. [ Denne Melding var redigert av: SmoPe på 2002-11-28 11:02 ] Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 en 2.2 har blitt mer populær og dermed holder prisen seg på samme nivå. prisen er avhengig av en del faktorer som selger ikke har kontroll over. Jeg tolker at cpu'en ( 2.2 ) er vanskeligere å få tak i per idag, og dermed er forespørselen på denne høyere enn 2.4. dette resulterer i at 2.2 er dyrere enn 2.4 Kun min tolkning av prisen. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Mer for mindre er jo i alle tilfeller bra. Tipper som forrige person at det har noe med tilgjengeligheten fra Intel å gjøre, det eller så har mpx en bra innkjøpsavtale for 2.4 versjonen og kan kjøre en "kampanje". Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Eller kanskje 2,2'en har ligget på lager helt siden 2,4'en kostet mye mer og de nettopp har fått inn en ladning med billigere 2,4'er... muligens. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Eller så kan det bare være en trykkleif ... :wink: Andre butikker har ikke sånne svingninger... Der blir dem gradvis dyrere ettersom frekvensen øker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå