Gå til innhold

Kulturo: The Sopranos' går mot slutten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tony Soprano er en så latterlig bra character og James Gandolfini leverer så perfekt skuespill til rollen at Sopranos klokker glatt opp i topplisten min over serier sammen med andre HBO-serier som Six Feet Under og Band of Brothers.

Jeg håper Sopranos får en verdig slutt denne våren og kommer til å følge med med ferdigpoppet popcorn og mobiler, IRC, MSN og annet på mute.

Lenke til kommentar

Det er ikke bare Tony som er bra ... nesten samtlige karakterer har en så utrolig dybde etter mange sesonger og skuespillerene leverer så det holder. Paulie er en av mine favoritter med sin grådighet, homofobi, "old school" stil etc. :) Selv små roller og sesongkarakterer (ala Steve Buscemi) leveres med stor stil.

Endret av Uberbox
Lenke til kommentar
Det er ikke bare Tony som er bra ... nesten samtlige karakterer har en så utrolig dybde etter mange sesonger og skuespillerene leverer så det holder. Paulie er en av mine favoritter med sin grådighet, homofobi, "old school" stil etc. :) Selv små roller og sesongkarakterer (ala Steve Buscemi) leveres med stor stil.

7749065[/snapback]

Enig, synes den serien er i en klasse for seg selv når det gjelder skuespillerne. Litt kult at det er mange av dem som har en kriminell bakgrunn også.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...