joakimhu Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Den syvende og siste seongen av "The Sopranos" kommer på amerikanske skjermer i april. Det knyttes mye spenning til seriens avslutning. Les mer Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Tony Soprano er en så latterlig bra character og James Gandolfini leverer så perfekt skuespill til rollen at Sopranos klokker glatt opp i topplisten min over serier sammen med andre HBO-serier som Six Feet Under og Band of Brothers. Jeg håper Sopranos får en verdig slutt denne våren og kommer til å følge med med ferdigpoppet popcorn og mobiler, IRC, MSN og annet på mute. Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Det er ikke bare Tony som er bra ... nesten samtlige karakterer har en så utrolig dybde etter mange sesonger og skuespillerene leverer så det holder. Paulie er en av mine favoritter med sin grådighet, homofobi, "old school" stil etc. Selv små roller og sesongkarakterer (ala Steve Buscemi) leveres med stor stil. Endret 18. januar 2007 av Uberbox Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det er ikke bare Tony som er bra ... nesten samtlige karakterer har en så utrolig dybde etter mange sesonger og skuespillerene leverer så det holder. Paulie er en av mine favoritter med sin grådighet, homofobi, "old school" stil etc. Selv små roller og sesongkarakterer (ala Steve Buscemi) leveres med stor stil. 7749065[/snapback] Enig, synes den serien er i en klasse for seg selv når det gjelder skuespillerne. Litt kult at det er mange av dem som har en kriminell bakgrunn også. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Gleder meg. Men dere tar feil at det er sesong 7. Det er andre halvdel av sesong 6 som starter... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Trist å se denne serien gå bort egentlig..en av de bedre seriene noen sinne imo. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det er vel strengt talt ikke sesong 7, men sesong 6 del 2? Ifølge Wikipedia er det det Lenke til kommentar
marradi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det er vel strengt talt ikke sesong 7, men sesong 6 del 2? Ifølge Wikipedia er det det 7753219[/snapback] Stemmer det. Noen som vet om ryktene om en Sopranos-film stemmer? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Det er vel strengt talt ikke sesong 7, men sesong 6 del 2? Ifølge Wikipedia er det det 7753219[/snapback] Stemmer det egentlig. Det er bare pause i sesong 6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg