mikaragua Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det ble nr 1 her, og det synes jeg var like greit. Da følte jeg at vi var mer likestilt og ingen behøvde å bli noe flau eller lignende. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Skulle gjerne mistet den til Johnny Depp. Lenke til kommentar
Gjest JenteFraAkershus Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 En som selv er jomfu er jo veldig kos da;) Da blir det på en måte ganske spesielt for begge. Ellers er det ok hvis gutten har hatt sex 1-2 ganger før, men det er lite attraktivt med en som er rundbrenner... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ellers er det ok hvis gutten har hatt sex 1-2 ganger før, men det er lite attraktivt med en som er rundbrenner... 7751781[/snapback] Ja, man er jo rundbrenner hvis man har hatt sex med én person hundre ganger. Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ellers er det ok hvis gutten har hatt sex 1-2 ganger før, men det er lite attraktivt med en som er rundbrenner... 7751781[/snapback] Ja, man er jo rundbrenner hvis man har hatt sex med én person hundre ganger. 7751853[/snapback] Hvorfor er man det da? Nr. 1 må jo være det aller beste:) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvorfor er man det da? 7751924[/snapback] Kanskje jeg misforsto JenteFraAkershus, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 En som selv er jomfu er jo veldig kos da;) Da blir det på en måte ganske spesielt for begge. Ellers er det ok hvis gutten har hatt sex 1-2 ganger før, men det er lite attraktivt med en som er rundbrenner... 7751781[/snapback] Han trenger jo ikke være rundbrenner sjøl om han har hatt sex mer enn 1-2 ganger, da Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 En som selv er jomfu er jo veldig kos da;) Da blir det på en måte ganske spesielt for begge. Ellers er det ok hvis gutten har hatt sex 1-2 ganger før, men det er lite attraktivt med en som er rundbrenner... 7751781[/snapback] Han trenger jo ikke være rundbrenner sjøl om han har hatt sex mer enn 1-2 ganger, da 7752047[/snapback] Ja, jeg vet jo det. Jeg mente nok at det "var ok hvis han hadde hatt sex 1-2 ganger før OG det også uattraktivt med en rundbrenner" Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg mistet den til en som ikke var kjæresten, jeg ikke kunne etternavnet på eller visste hvor var fra. Selv vet jeg hvem jeg skulle ha mistet den til Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg ville helst ha mistet den til noen som betydde mye for meg..Samme om hun har ligget med noen før meg. Men det er ikke bestandig så enkelt Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 1, 2 og 3...Det er da det samme Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Alle gode forfattere har lest tonnevis av bøker. Alle gode regissører har sett en million filmer. Alle kan trekke ut erfaringer fra tidligere sex/forhold og bruke det til sin fordel senere. 7750102[/snapback] Om en jente har hatt sex med 20 stykker ser jeg jaggu ikke på det som positivt. Men, ville valgt å ikke tenke på det. Man finner uansett sin egen måte å ha sex på, iallefall tilsier min erfaring det. Ikke at jeg veit hvordan de andre har gjort det tidligere. Men for jenter så er kanskje ny størrelse behov for andre stillinger. For gutter kan et trangere hull være behov for en ny stilling. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 2. Jeg er selv veldig usikker og sjenert, så en med en smule erfaring, hadde vært å foretrekke. En med kjempemasse erfaring, kan være skummelt. Er redd for at det med en uten erfaring kan bli så ubehagelig og flaut at det kan ha noe å si for forholdet generelt. Men ville aldri latt seksuell erfaring ha noe å si for å innlede et forhold generelt. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Alle gode forfattere har lest tonnevis av bøker. Alle gode regissører har sett en million filmer. Alle kan trekke ut erfaringer fra tidligere sex/forhold og bruke det til sin fordel senere.7750102[/snapback] Om en jente har hatt sex med 20 stykker ser jeg jaggu ikke på det som positivt. 7753119[/snapback] Hvorfor ikke? Da vet du jo at hun har god erfaring, og sexen vil (troligvis) bli bedre for begge parter. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvorfor ikke? Da vet du jo at hun har god erfaring, og sexen vil (troligvis) bli bedre for begge parter. 7753292[/snapback] Sexen kan da være god fordi om hun ikke har hatt 20 partnere. Mener ikke at jeg er dårlig i senga, jeg har ikke hatt 20 partnere. Å det med at sexen er god det kan læres, det må læres. Å da er det fint å vite at man kan lære det sammen. Synes jeg. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Du er så søt, Neppe. Kan man få innleggene dine dekorert med rosemaling? Du sier at det ville være negativt om hun hadde hatt 20 partnere før deg. Hvorfor? Antageligvis fordi du ville tatt det innover deg. "Jeg er bare enda en i rekken", "Jeg blir sammenlignet med en bråte andre menn" eller "Hun er en skikkelig rundbrenner". Jeg hadde sikkert reagert på samme måte om min kjæreste/partner hadde fortalt om sine 20 tidligere partnere. Men ikke narr meg til å tro at hun ville blitt dårligere i senga av så mye sex! 20 partnere vil nok være negativt psykisk, men lite trolig fysisk. For det er vel det vi snakker om? God sex? Ikke "Hvordan leve livet sammen med sin elskede for dummies"? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg sier at jeg synes ikke det trenger å være en bra ting om hun har hatt mange sexpartere i forhold til f.eks 5 som har vært faste. Da kan hun jo være like god i sengen på lik linje med ei som har hatt 20. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Du er så søt, Neppe. Kan man få innleggene dine dekorert med rosemaling? Du sier at det ville være negativt om hun hadde hatt 20 partnere før deg. Hvorfor? Antageligvis fordi du ville tatt det innover deg. "Jeg er bare enda en i rekken", "Jeg blir sammenlignet med en bråte andre menn" eller "Hun er en skikkelig rundbrenner". Jeg hadde sikkert reagert på samme måte om min kjæreste/partner hadde fortalt om sine 20 tidligere partnere. Men ikke narr meg til å tro at hun ville blitt dårligere i senga av så mye sex! 20 partnere vil nok være negativt psykisk, men lite trolig fysisk. For det er vel det vi snakker om? God sex? Ikke "Hvordan leve livet sammen med sin elskede for dummies"? 7753557[/snapback] Det finnes vel antaklig endel som ikke vil miste jomfrudommen til en tilfeldig valgt person, men heller til noen de kan se for seg en framtid med. Antallet partnere sier noe om personen. AtW Lenke til kommentar
ttd Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Neppe: Er det bedre for deg om hun har hatt 5 faste enn 20 "halvfaste"? 5x100 eller 20x25? ATWindsor: For meg virker det som om antall partnere fyren eller damen har hatt før betyr mest på grunn av ryktene og praten det skaper. Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg så hardt om min kjæreste hadde prøvd 5 eller 20 før hun fant meg. Det viktigste er jo at hun er fornøyd med meg? Endret 18. januar 2007 av egeulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg