Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem vil du helst miste jomfrudommen til?

Comprade

Anbefalte innlegg

Når dere eventuelt skal miste jomfrudommen, hvem vil dere miste den til??

1: En gutt/jente som er jomfru selv.

2: En gutt/jente som har hatt sex ett par ganger.

3: En gutt/jente som har hatt sex mange ganger og har god seksuell erfaring.

Selv går jeg for nummer 1. Så kan hun i det minste ikke si "Vel, det var vel greit nok, men Anders var mye bedre" :!: :)

Endret av Comprade
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mistet min som gav uttrykk for at hun hadde mye bredere erfaring enn meg, noe jeg i det store og hele angrer ganske mye på. Skulle gjerne vært den første ja. Nå ser det ut som det blir slik i alle fall, da jeg har ei nydelig jente som kommer og besøker meg her i Trondheim, skal være her en langhelg. Hun er ca urørt, noe jeg syns er helt knall. Jeg tror min opplevelse av det hele da vil bli bedre ;-)

Lenke til kommentar
Ho skulle vist hjelpe meg å bli "ikke-jomfru" sa ho ;)

7748596[/snapback]

Hahaha, den er seig ! ;)

Hvis en jente hadde sagt det til meg , hadde jeg slått henne.. Æsj og fyttiÆsj !

Vel og merke, man ønsker alltid seg nr 1, men blir alltid nr 3 :(:p

Men fortiden spiller vel ikke noe stor rolle, kan jo ikke endre på noe.

Lenke til kommentar
Er det ikke kjekt å ha noen til å lære seg opp litt, da? (;

7748776[/snapback]

Man skal lære av hverandre, ikke av tidligere partnere.

"Han gjorde sånn og sånn, kan ikke du også det"

Men litt seriøst. Finne sin egen måte, er viktigere enn å basere på tidligere erfaringer.

Lenke til kommentar

Men litt seriøst. Finne sin egen måte, er viktigere enn å basere på tidligere erfaringer.

7748835[/snapback]

Alle gode forfattere har lest tonnevis av bøker. Alle gode regissører har sett en million filmer. Alle kan trekke ut erfaringer fra tidligere sex/forhold og bruke det til sin fordel senere. Endret av egeulf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

7748835[/snapback]

Alle gode forfattere har lest tonnevis av bøker. Alle gode regissører har sett en million filmer. Alle kan trekke ut erfaringer fra tidligere sex/forhold og bruke det til sin fordel senere.

7750102[/snapback]

Selvsagt, men det er det med å finne balansen med å klare å tilrettelegge seg den nye partneren sine lyster, med dine tidligere erfaringer.

Ikke noe kult å begynne fra bånn, men heller ikke kult å bli kysset på en måte x-en likte å bli kysset på, rart ingen har nevnt det før.

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...