lockdog Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Heisann. Tenkte jeg skulle sette opp NAS server hjemme og lurte på hvilke system jeg skulle bruke. Har titta litt på FreeNAS og NASLite. Av de to virket NASLite som den mest allrighte, men er det noen andre lettvinne alternativer? Og er det noen som har erfaring med noen av disse? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Lurte litt på å eventuelt sette opp en linux-server og starte filserver på denne. Men noen som har noe å anbefale? Takk for svar. Lenke til kommentar
kjelli Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lurte litt på å eventuelt sette opp en linux-server og starte filserver på denne. Men noen som har noe å anbefale? Takk for svar. Selv holder jeg på og skal sette opp en NAs selv av den gamle PCen min. Gikk selv for Naslite-2 usb versjonen. Gleder meg til å prøve, har 800GB med gamle disker liggendes. Kan poste igjen etter jeg har fått testet det. Manual og oppfølging etter å ha kjøpt naslite (29USD) virker veldig bra. Kjelli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå