Gå til innhold

Noen som vil ansette meg i praksis uke?

Anbefalte innlegg

QBab vil ha jobb!

Jeg er kommet halvveis gjennom mitt år på IKT driftsfag og nå er tiden inne for og søke på en jobb i praksisuka.

Så da tenkte jeg at jeg skulle være såpass dristig og søke på landsbasis gjennom diskusjon.no

Praksis uken er i uke 7 og varer fra mandag til fredag, altså en vanlig skole uke.

Siden det er en form for undervisning gjennom skolen skal jeg ikke ha lønn.

Litt om meg.

Er en livlig kar som er helt besatt av alt innen datateknologi.

Mitt første år på Videregåendeskole gikk jeg GK Salg og service etter det har jeg studer IKT bedriftsfag og liker meg veldig godt.

Kan endel om det meste innen IT, fra vedlikehold av pcer, sette opp servere og programmere.

For tiden er jeg 17 år gammel og bor et sted på vestlandet, nærmere bestemt Gloppen kommune, Sandane.

Hvor dere vil ha meg har ikke noe å si, jeg har mye penger å kan reise hvor som helst fra Oslo til Karasjokk.

Til slutt

Om noen her inne er så heldige å vær sjef i sin egen bedrift kan dere tenke over om dette var noe for dere.

Om noen andre har noen gode ideer om hvor jeg kan søke så er det velkomment.

MVH QBab.

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvor dere orddelere får det fra, "vedlike hold"?

Rettskriving og god språkførsel er viktig for mange arbeidsgivere, og er en forutsetning for å bli tatt seriøst her i samfunnet. Jeg anbefaler å bruke litt energi på å plukke av uvanene/feilene, og å lese gjennom teksten før man poster.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvor dere orddelere får det fra, "vedlike hold"?

Rettskriving og god språkførsel er viktig for mange arbeidsgivere, og er en forutsetning for å bli tatt seriøst her i samfunnet. Jeg anbefaler å bruke litt energi på å plukke av uvanene/feilene, og å lese gjennom teksten før man poster.

7763515[/snapback]

Man skal være forsiktig med sånne uttalelser.. Hva om fyren har dysleksi? Folk med dysleksi må jo også bli tatt "seriøst" i samfunnet eller hva? Dermed blir vel denne påstanden din litt feil.

Nei, jeg har ikke dysleksi men synes bare den posten din ble litt feil..

Lenke til kommentar

Har ikke noen problemer med folk med dysleksi, min sjef er selv dyslektiker og sender meg ofte tekster for gjennomsyn/retting. Jeg mister ikke respekt for ham av den grunn, han prøver så godt han kan, men har naturgitte begrensninger som han veier opp for ved å få hjelp av folk som er mer "klarsynte".

Mitt problem er med folk som "ikke gidder" å prøve å skrive korrekt, og som forventer at alle andre skal synes at det er greit at de ikke prøver. Jeg prøver å fortelle at det faktisk ikke er OK å gi opp, og at god norsk faktisk anses som en god ting blant arbeidsgivere, særlig når det er snakk om formidling av tekst, webdesign etc, noe denne tråden handler om.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...