dimetho Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 jeg har en duron 800 prosessor, og jeg vil overklokke den... hvordan? Jge hører rykter om at man må tukkle med en blyant, eller noe sånnt? Må man sette opp volten i bios, eller er det noe annet man må gjøre i bios? ps: Jeg er en overklokking neewbie... Lenke til kommentar
Terje Aakvik Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Dette er et spørsmål som de fleste som har benyttet dette forum har svart på! For en ny begynner er det en del ting du bør vite før du setter i gang med å overklokke. Derfor er den enkleste måten å gaide deg til avdelingen for PROSESSOR. Der finnes forklaring og beskrivelse opp og ned på akkurat din prosessor. Gå til <a href="http://www.overklokking.no/cpu/duron-tbird/index.html"><br> Les i gjennom det som er skrevet der, jeg vil ikke kunne forklare det bedere selv.<br> Det er en fordel å se i gjennom prosjekter som har vert utført tidligere. Det er mye interesangt i alle kategorier spesielt for en nybegynner. Jeg har selv lært en god del på denne måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå