abene Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Symantec lanserer snart et verktøy som skal kunne beskytte mot skadelige programmer som utnytter uoppdagede sikkerhetshull. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Viss de beskytter mot uopdagede sikkerhetshull, hvordan kan de det når den ennda ikke er oppdaget? Kan de se inn i framtiden? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Dette må være dagens største bullshit nyhet fra symantec. Tipper dette verktøyet bare hindrer forandringer i systeminnstillingene og visse forandringer av programvare, men kan se for meg at dette kommer til å ødelegge mer en det fikser... Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Dette må være dagens største bullshit nyhet fra symantec.Tipper dette verktøyet bare hindrer forandringer i systeminnstillingene og visse forandringer av programvare, men kan se for meg at dette kommer til å ødelegge mer en det fikser... 7748218[/snapback] Sjekk ut hvordan man lovlig kan få gratis Norton Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Huff! Det der programmet bør ikke spres. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) nja... skeptisk! I mine øyne kunne man tro at norton krøller maskinen uansett Det finnes mange måter å få det gratis på. Ved å kjøpe ruter, ved å kjøpe pc, ved å kjøpe nettverkskort, ved å kjøpe andre programmer, man får det gratis av nettbank, av isp, av ditt og fra datt De er verre en microsoft i sitt hele... Tror jeg har lisenser for flere år med disse produktene... I NEWER WANT THAT CRAP ON MY COMPUTER! Endret 18. januar 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 lol... de finnet et navn som passer produktet.. "SONAR". Og så begynner den virkelige jobben. Å finne ord som passer til forkortelsen. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Etter noen erfaringer med Norton på både min og fortvilede venners maskiner er det nok tvilsomt at jeg vil bruke noe av dette. Norton er tradisjonelt lik en totalt ubrukelig maskin hvor norton vinduene popper opp verre enn det noen gang har gjort i Internett explorer 5. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ok skal ikke uttale meg om siste versjon siden jeg ikke har prøvd den, men for meg så er symantec noe man installerer om man vil ha treg pc, lagg på nettverket, hindre god flyt i spill, treg disk, la spyware få operere på maskinen og det hele. Men "sikker" maskin får du hvertfall, så man skal ikke klage. Hva skal man med antivirus når den ikke tar spyware/malware/etc? Hva skal man med en brannmur som ikkje ein kjeft forstår loggen på og kan si om man har hatt innbrudd eller ikke? Hva skal man med en løsning som ikke finner noe gærnt, gir deg beskjeden "systemet er fri for virus" samtidig som den er full av dritt? Neida, symantec har sin plass og funker bedre enn andre løsninger, men syns de har blitt den nye "microsoft", og fokuserer på andre ting enn sikkerhet. Er ikke imponert over de lenger. Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Pfft...dette betyr bare enda flere irriterende pop-ups fra Norton. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå