Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Med tanke på hvor mye de har spilt på det med den gule paraplyen, og omstendighetene, og måten ted beskrev hele hendelsesrekka i dagens episode, skal det relativt mye til at det ikke er stella.

 

Det med at barna ikke gjenkjente henne når de nesten ble gift, kan være noe så enkelt som at produsentene på det tidspunktet ikke hadde bestemt at det skulle være stella.

 

Kan være jeg tenker på feil kjæreste nå, menvar det ikke med Stella man så hvilke barn de ville ha hatt om det hadde blitt de to? To blonde unger satt i sofaen da Stella kom ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I denne episoden var det Ted som hadde den gule paraplyen og det er selvfølgelig mulig jeg husker feil nå, men var det ikke hun (moren) som skulle ha den? Uansett så tviler jeg sterk på st det er Stella, men håper vi får vite hvem det er snart. :)

Lenke til kommentar

Jævelig usikker jeg. Det kan jo være moren. De la VELDIG opp til det. Men blir veldig spennende neste uke!

 

Heldigvis kommer det en sesong til :)

 

Liten liste over hva som skal skje i slutten av sesong 4 (vi har sett det meste alt) og litt sånn "hva skjer i sesong 5" :)

 

Setter i spoilertag, er vel ikke alle som vil lese det.

 

 

 

Season 4

  • The biggest reveal from the chat was regarding an upcoming guest star. Danny Glover will appear in the March 30th episode, though not as you might expect. “He’s not on the show, but he makes an appearance.” Also, some of our “old favorite” gueststars will return at the end of this season.
  • The finale of this season deals with the climax of the Robin-Barney saga. The finale episode was shot in January to accommodate the pregnancies of Alyson and Cobie so they already decided how it’ll end, the rest of this season will just serve as the build up to that end. When asked for specifics Carter simply said “when a boy likes a girl, there is an inevitable climax.”
  • The remaining episodes of this season will pick up some languishing story lines, most notably Ted’s romantic life. Carter tells us to expect a return of the yellow umbrella and reiterates what he told EW: the last episodes will directly address the title of the show. He also hints that some old plotlines and stories from previous seasons will return in unexpected ways.

Season 5

  • Next season will add a new dynamic to the show. Carter tells us to expect a shift in setting, a new world for some of the characters.
  • We’ll also get closer to meeting the mom (which means we don’t meet her at the end of this season.)
  • Ted will open his own architecture firm called “Mosbius”

 

Endret av schizo-
Lenke til kommentar

Digga den samtalen mellom barney og robin på sykehuset. Barney som blir totalt uinteressert når noen er hypp på ham ;)

 

Sesongfinalen var herlig.

Barney og Robin. Rimelig søtt.

 

Og jeg klarer ikke bestemme meg om jeg vil at Ted skal finne Your Mother så fort som mulig, eller dra det over en haug med flere sesonger.

 

Produsentene har sagt i et intervju at sesong 4 vil bli dedikert til å finne mora.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...