Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naked lady-laugh, haha digga den delen der. Så meg veldig igjen i den delen, bortsett fra at jeg ikke ler sånn da.

 

Det at hun som spiller Robin også er så stor blitt virka også veldig merkelig, og var egentlig det eneste jeg følte trakk ned episoden litt. Ellers var den bra, ikke den beste episoden men bra.

Lenke til kommentar

Jeg synest det er utrolig stilig at de bare forsetter som før selv om to av hovedkarakterene er gravide, imotsettning til andre serier der de enten skriver det inn i plottet, eller sender karakteren vekk for sesongen. Og de greier jo faktisk å skjule det ganske godt. For å si det på en annen måte: Hvis ikke jeg hadde vist at de var gravide, tror ikke jeg at jeg hadde merket det :)

Lenke til kommentar
For å si det på en annen måte: Hvis ikke jeg hadde vist at de var gravide, tror ikke jeg at jeg hadde merket det :)

 

 

For å si det slik: Det gikk tre og et halvt sekund med Robin før kona sa: Hu må vær gravid. Er det i virkeligheten?

 

Går alltid med veska foran mageregionen og er blufsen blitt :)

Lenke til kommentar

Med tanke på hvor mye de har spilt på det med den gule paraplyen, og omstendighetene, og måten ted beskrev hele hendelsesrekka i dagens episode, skal det relativt mye til at det ikke er stella.

 

Det med at barna ikke gjenkjente henne når de nesten ble gift, kan være noe så enkelt som at produsentene på det tidspunktet ikke hadde bestemt at det skulle være stella.

 

Men er ikke helt sikker. Kan sikkert komme fler forandringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...