leifeinar Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Og det kommer vist hvertfall en sessong til. burde ihvertfall det, hadde vært surt om det slutta uten at vi fikk møte mora Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Noe annet ville vært merkelig, ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er hun som spiller Robin gravid IRL, eller er det i serien? Er jo smellfeit i episode 20. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hun er gravid ja, det samme er hun som spiller Lily, det var grunnen til at hun var borte i forrige episode. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 En av årets beste etter min mening! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 En av årets beste etter min mening! Dritmorsomt med det tekstmeldingsgreiene, men likte ikke helt han svære fyren som var så poetisk. Syns han var litt for random. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Denne episoden var rett og slett genial. Og jeg må helt ærlig innrømme at jeg lo meg gjennom hele greien. Serien er virkelig noe av det beste innen humor nå for tiden. (delt førsteplass med TBBT) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Naked lady-laugh, haha digga den delen der. Så meg veldig igjen i den delen, bortsett fra at jeg ikke ler sånn da. Det at hun som spiller Robin også er så stor blitt virka også veldig merkelig, og var egentlig det eneste jeg følte trakk ned episoden litt. Ellers var den bra, ikke den beste episoden men bra. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg synest det er utrolig stilig at de bare forsetter som før selv om to av hovedkarakterene er gravide, imotsettning til andre serier der de enten skriver det inn i plottet, eller sender karakteren vekk for sesongen. Og de greier jo faktisk å skjule det ganske godt. For å si det på en annen måte: Hvis ikke jeg hadde vist at de var gravide, tror ikke jeg at jeg hadde merket det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Denne episoden var rett og slett genial qft Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 For å si det på en annen måte: Hvis ikke jeg hadde vist at de var gravide, tror ikke jeg at jeg hadde merket det For å si det slik: Det gikk tre og et halvt sekund med Robin før kona sa: Hu må vær gravid. Er det i virkeligheten? Går alltid med veska foran mageregionen og er blufsen blitt Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 når er neste episode? er det i natt? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg minner om retningslinjene #8 som forbyr hjelp til piratkopiering. Retningslinjene gjelder også i PM/meldinger, og kan straffes på lik linje som oppfordring og hjelp til piratkopiering i tråder. Ett innlegg er slettet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Liker at Stella er tilbake nå. Dagens episode var veldig fun noen ganger, spesielt med den lista til Barney og den diagram-avhengigheten til Marshall.. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Stella er så tynn at det blir creepy. Men hun kan da umulig være moren? Ser for meg at barna ville påpekt det da han snakket om henne ganske mye da de nesten ble gift... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Håper virkelig ikke det er stella. Tror egentlig ikke det, det er så typisk himym å legge opp så SYYYKT til at man skal få møte moren, og så bare et møte med stella igjen. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Med tanke på hvor mye de har spilt på det med den gule paraplyen, og omstendighetene, og måten ted beskrev hele hendelsesrekka i dagens episode, skal det relativt mye til at det ikke er stella. Det med at barna ikke gjenkjente henne når de nesten ble gift, kan være noe så enkelt som at produsentene på det tidspunktet ikke hadde bestemt at det skulle være stella. Men er ikke helt sikker. Kan sikkert komme fler forandringer. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 En kompis av meg mener det bare er et spørsmål om hvem som er moren, og det er hvordan man skal forklare at de kaller moren sin "Aunt Robin" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå