Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynte å se serien for et par uker siden og har nå få sett alt som har kommet.

Må bare si at det er en ufattelig rå serie, kanskje den morsomste som går fortsatt. I hvert fall av de jeg ser på. Ser at mange digger Barney og at dere mener det er han som holder serien oppe. Helt klart den kuleste karakteren og jeg digger han sjæl, men må ikke glemme Marshall som jeg synes er enda morsommere. Har så mange syke øyeblikk og historier.

 

Alt i alt artig serie. Gleder meg til neste episode. Mine Innlegg.

:ph34r:

Endret av tobn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nettopp begynt på HIMYM! :D Den serier kommer til å bli LEGEN.... wait for it... DARY!! :p

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Begynte å se serien for et par uker siden og har nå få sett alt som har kommet.

Må bare si at det er en ufattelig rå serie, kanskje den morsomste som går fortsatt. I hvert fall av de jeg ser på. Ser at mange digger Barney og at dere mener det er han som holder serien oppe. Helt klart den kuleste karakteren og jeg digger han sjæl, men må ikke glemme Marshall som jeg synes er enda morsommere. Har så mange syke øyeblikk og historier.

 

Alt i alt artig serie. Gleder meg til neste episode. Mine Innlegg.

:ph34r:

 

Da må jeg bare si hver sin smak. Siste episode feks, der han var basketball coach? Ikke morsomt i det hele tatt.

 

Barney med rosa hår og transe(?) klær? hilarious.

Lenke til kommentar
Noen som vet når sesong 5 begynner?

 

Er ikke det opplagt? HIMYM blir sendt som en vanlig komiserie så den starter på høsten og avsluttes på våren. De endrer neppe det etter 4 sesonger. Tror ikke HIMYM er offesielt bekreftet enda, Big Bang Theory fikk hvertfall 2 sesonger så HIMYM får hvertfall en ny sesong.

Lenke til kommentar

Liker virkelig Barney for tiden, den episoden hvor vi så at Barney leide inn skuespillere for å spille hans familie var epic.

 

Til tider merkelig at Neil Patrick Harris som spiller Barney er homofil i virkeligheten. Fordi han spiller Barney på en virkelig god måte.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Det kommer. Leste noen spoilere jeg ikke skal nevne her,

men moren blir en sentral karakter veldig veldig snart (innen et par episoder)

Heh, kan noen friske opp minnet mitt? Nærmeste kommer av alle maratonene jeg har hatt med serien er at "your mother" var på en fest..

 

Liker virkelig Barney for tiden, den episoden hvor vi så at Barney leide inn skuespillere for å spille hans familie var epic.

 

Til tider merkelig at Neil Patrick Harris som spiller Barney er homofil i virkeligheten. Fordi han spiller Barney på en virkelig god måte.

Heh, utrangerende og morsom. Barney er en god karakter, og er i mine øyne størsteparten av serien.

 

Ted begynte serien som Charlie Harper fra Two and a Half Men, og kom egentlig aldri ut av skallet, bortsett fra at Charlie er ihvertfall haha-morsom. Ted er mer den irriterende og tullete typen, men i mine øyne passer senere versjoner av Ted dårlig inn i serien.

 

Marshall er i mine øyne den beste karakteren når det gjelder oppførsel. Han er voksen, morsom og en typisk person som bringer ting ned til virkeligheten ved at han er advokat.

Lily begynte serien som en søt jente, sånn typisk alle vil ha kontakt med, men senere så finner jeg henne anstrengende at selv ikke utseendet hennes kan redde henne :!: .

Robyn er bare kjedelig, eneste positive hun kan bringe med seg til serien er mobbing av Canada og canadianere (eller hva de heter).

 

Dette er mine meninger, og jeg kommer til å få med meg fremtidige episoder :) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...