m1lla Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ahh... det forklarer saken. Da har jeg noe å glede meg til neste uke da Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Leste om serien her! NYDELIG!! Midt i sesong 3 nå... Det er så syyyykt mange herlige detaljer i denne serien... F.eks når Marshall åpner "dødsbrevet" til Lilly en gang i fremtiden så står det bak: En ung advokat fikk tatt bilde av Nessie! Digger sånt! Lenke til kommentar
CHRISTIANO Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har en liten teori om hvem moren kan være..I sesong 3 episode 12 (No Tomorrow) sier Ted at moren var på baren den dagen. I starten ser vi en dame med gul paraply, som Ted sa var moren i en annen episode, husker ikke om dette var i en episode før eller senere. Uansett, ansiktet til denne personen med paraplyen utenfor baren ble ikke vist i No Tomorrow, men i midten av episoden dulter Ted borti en dame på gulvet idet han skulle gå bort til Barney(tror det var Barney). Tipper dette er moren jeg:) Det perfekte hadde jo vært om Ted og Robin ble sammen da:) Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det har blitt avkreftet at hun på baren er moren av regissøren. De har sagt rett ut at vi aldri har truffet henne enda. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Gleder meg sånn til jeg er ferdig på jobb, og kan se videre på fjerde sesong... Er vel episode fem jeg skal til på når jeg er ferdig for dagen En av tidenes kuleste serier, for øvrig. Deilig at jeg fant denne serien akkurat når jeg syntes Entourage begynte å miste litt gnisten <3 Endret 18. desember 2008 av Myklebust89 Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Herlig episode i går. Håper de har bestemt seg for å fokusere litt mer på Robin/barney storylinen nå, no som ser mulig ut. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 blir forelska i venner er bare noe som fungerer i TV serier. Dog skal bli moro å se utviklingen. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Har håpet det samme flere ganger covn, men ser alltid ut som om hver gang de nevner robin/barney i en episode blir det 3-4 episoder uten etterpå. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Helt enig i at det kunne vært gøy å følge Barney/Robin-situasjonen litt. Spennende å se Barney så sårbar og annerledes. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Synes alle i serien klarer seg greit. Er litt lei av karakteren Lily. Lily er vel den som er minst morsom, pluss at hun minner meg for mye om karakteren hun spiller i American Pie. Så leser jeg siste setning i posten over en gang til, og må svare igjen.. : Jeg liker best humoren i serien.. Endret 19. januar 2009 av Sovehest Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Saken er jo at Barney blir hakket morsommere når han er sånn. Om han plutselig blir Ted, så er det nok ikke like gøy, men så lenge han reagerer som han gjør på det som skjer, så er det utrolig morsomt i mine øyne... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 blir Barney sammen med Robin, er det game-over for serien. Det er han som bærer den. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det har blitt for lite om "your mother" i det siste. Var noe av det som gjorde serien bra for meg. Det hang liksom over hele tiden, og jeg likte introen veldig bra. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Det kommer. Leste noen spoilere jeg ikke skal nevne her, men moren blir en sentral karakter veldig veldig snart (innen et par episoder) Endret 21. januar 2009 av Covn Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 litt morsom episode i går Hva gutta gjør for å få damer... "and....dont tell anyone you where hitting on me Robin" "I WASNT hitting on you!" "Exactly!" Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 BINGO! Barney var konge i denne episoden Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Rettelse: Barney er alltid Konge. Det er han som gjør serien verdt å følge med på Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bar scena med Ted og Barney var svært bra, ein av dei meir morsomme episodane i år. Gleder meg til ny episode i måra Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Synes vitsene i dag var rimelig dårlige, og leveransene var ikke så bra tima heller. Med unntak av et par av vitsene i resyméen var ikke Barney særlig morsom i dag. Likte godt Barney sin "test" etter å ha vist dem videoklippet fullt av bullshit. "In fact, I'm writing a book about this very phenomenon!" - Really, you're writing a book? "No, that would be doing something! Are you even listening?" Herlig, samt at han hadde alle stemmene i klippene. Endret 4. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Synes vitsen med de lottoballene på begynnelsen var ustyrtelig morsom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå