Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Jeg kommer sykt sent inn i tråden, men Robin har blitt verre etter å ha tilbrakt tid i forhold sammen med Barney.. Hun var særdeles likandes før, men ikke så verst nå heller da.. :) Uansett, jeg er nok den eneste som fortsatt tviholder på en superdupertvist og at Robin ender opp med Ted! :p hehe.. Men, innser vel egentlig at det løpet er kjørt..

 

Smått imponert over L4r5 i grunnen! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha dæven l4r5 var rimelig spot on, men ikke helt utenkelig at det skulle ende på denne måten, men de hinter sterkt til at moren muligens skal dø, kan være en trist twist men får vel håpe på det motsatte :) har ikke nevnt henne en gang i present tense samt time traveler episoden og den som var forrige uke jore ikke lite på de spekulasjonene ^^ er nok bare showrunnerene som vil fucke med folk :(

Lenke til kommentar

Så de 3 nyeste episodene nå nettopp, og synest de var meget bra. Satt med en tåre i øyekroken flere ganger. :blush:

Vilt at alt snart er over. Har følgt HIMYM så og si uke for uke siden starten. Men det er nok ingen tvil i at de første 5 sesongene var av en mye høyere kvalitet. Men med det sagt så er det nesten umulig å holde oppe en slik standard over 9 sesonger. Synes de har gjort mye bra i det siste.

Lenke til kommentar

haha dæven l4r5 var rimelig spot on, men ikke helt utenkelig at det skulle ende på denne måten, men de hinter sterkt til at moren muligens skal dø, kan være en trist twist men får vel håpe på det motsatte :) har ikke nevnt henne en gang i present tense samt time traveler episoden og den som var forrige uke jore ikke lite på de spekulasjonene ^^ er nok bare showrunnerene som vil fucke med folk :(

Når de er på en gjenforenings fest på skolen, og de "spiser et smørbrød", etterlyser jo Ted kona si.

Lenke til kommentar

 

Når de er på en gjenforenings fest på skolen, og de "spiser et smørbrød", etterlyser jo Ted kona si.

 

 

Aner ikke hvorfor jeg husker akkurat den scena der, men mens dem... eh... spiser et smørbrød, så får han jo latterkrampe og ler av at han ikke veit hvor kona hans er.

 

Var sikkert noe produsentent skreiv inn fordi dem på det tidspunktet ikke ville vise noen scener med ho, men heller spare dem til siste sesong.

Lenke til kommentar

Men hvor får dere det ifra at kona dør?

Har jeg gått glipp av hintene eller?

Er jo bare teorier da, men mange av dem er skremmende

Kona blir aldri nevnt i present tid slik som de andre

I "time travel" episoden så er han desperat for å få de 45 dagene ekstra med henne.

Vesuvius som de nevnte, "what mother misses her daughters wedding"

 

Dette er ihvertfall noe av hintene jeg har fått meg med, men er som sagt teorier, er vel mest fordi folk forventer en twist på slutten, men kan hende det ikke er noe i det hele tatt at de ville villede folk litt ^^

Lenke til kommentar

Hvordan endte det?

Moren (tracy) og ted giftet seg og fikk 2 barn. Barney og Robin gikk fra hverandre etter 3 år. Tracy døde, husker ikke helt når. Så sier barna noe sånt som "Pappa, denne historien handler jo egentlig bare om hvor forelska du er i tante robin". Så går ted bort til robin med det blue french horn. Så slutter det.

Lenke til kommentar

Jeg ble virkelig skuffa av den siste dobbelepisoden. De brukte en hel sesong på giftemålet til Robin og Barney, og en halv episode på skille dem. Barney har gjennom 7,5 sesonger vært en som aldri binder seg til andre og som bare har one night stands. Gjennom halve sesong 8 og hele sesong 9 ser vi mer og mer av en sentimental side ved ham og at han har "vokst opp", også tar de en helomvending. Det er for så vidt greit å vise at i bunn og grunn endrer noen seg aldri, men det blir bare tull at han liksom er sentimental igjen når han får et barn.

 

Det at moren døde har lenge vært en liten konspirasjonsteori, og det er for så vidt en fin slutt på serien at han blir sammen med Robin igjen, men det er latterlig å dedikere 3 sekunder til scenen med det blå hornet. Det skulle vært en fantastisk outro litt som da Robin sa ja til Barney på toppen av det taket.

 

Det skjedde for mye uventet i slutten, så det ble vanskelig å føle seg emosjonell når man skulle. Jeg så for meg en lang, utstrekt episode med litt småtriste øyeblikk når karakterene flytter hver for seg og tar farvel, samtidig som vi tar farvel med serien. I stedet var episoden full av overraskelser og merkelige øyeblikk. Det eneste øyeblikket jeg følte meg en smule emosjonell var Teds ET-farvel med Lily. Er mulig jeg er skuffet fordi jeg hadde så store forhåpninger, men jeg er i hvert fall veldig misfornøyd med det jeg trodde kom til å bli en fantastisk slutt på 9 år.

Endret av moby_duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...