Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra episode.

 

Bensin på bålet for mitt Lily-hat, forøvrig. Det er på tide at hun får så hatten passer for all egoismen og manipuleringen fra den kanten gjennom ni år. For et drittmenneske.

Når de sto på soverommet, og Marshall begynte å snakke om San Fransisco osv satt jeg og smilte, deilig at hun endelig får igjen for å være så bitch. :D

 

Må si jeg syns at den siste episoden er en av de bedre jeg har sett de siste sesongene. Flott at vi enedlig fikk vite hva jobben til Barney er. Beviser jo faktisk at han har fortalt sannheten om hva jobben hans er hele tiden, bare at han har sagt det i forkortet form. :)

Haha typisk Barney :D Men var det sant det at etter 3 måneder "sladret" han til politiet, eller var det kødd?

Lenke til kommentar

 

Bra episode.

 

Bensin på bålet for mitt Lily-hat, forøvrig. Det er på tide at hun får så hatten passer for all egoismen og manipuleringen fra den kanten gjennom ni år. For et drittmenneske.

Når de sto på soverommet, og Marshall begynte å snakke om San Fransisco osv satt jeg og smilte, deilig at hun endelig får igjen for å være så bitch. :D

 

Må si jeg syns at den siste episoden er en av de bedre jeg har sett de siste sesongene. Flott at vi enedlig fikk vite hva jobben til Barney er. Beviser jo faktisk at han har fortalt sannheten om hva jobben hans er hele tiden, bare at han har sagt det i forkortet form. :)

Haha typisk Barney :D Men var det sant det at etter 3 måneder "sladret" han til politiet, eller var det kødd?

 

var nok sant det , genialt, og veldig typisk barney egentlig :p var forøvrig en grei episode, fikk vite mye som vi alle har lurt på, gleder meg til ringBEARer'en kommer og ødelegger ting :D samt tipper lily går bananas, vanskelig å vite hvem en skal holde med, men som mange nevner hun har vært en manipulativ son of a bitch og hun dro jo faktisk til SF, men det var tross alt en evighet siden, men vanskelig å si hvem som har rett i denne saken.

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

Jepp, Lily er en drittsekk. Husker godt når hun prøvde å dra til Spania fordi Marshall ikke fant seg jobb.

 

Ellers likte jeg episoden veldig godt, gleder meg til morgendagens episode, How your mother met me. Og etter den, for vi vite hvordan diskusjonen med Lily og Marshall går :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Første gang jeg er inne på denne posten, og har nå lest et par sider tilbake her for folks meninger om sesong 9.

Ser de fleste syns den er bra, og bedre enn tidligere sesonger, og da må jeg få spørre: noen som har røyket sokkene sine eller? :p

Er blitt så lei av hele sesongen, at jeg vurderer å droppe hele serien. Er jo bare tre episoder, så skal nok holde ut, men skulle ønske jeg hadde innsett dette tidligere, og avsluttet serien verdig etter sesong 8.

 

Fatter ikke hvordan de kan dra bryllups helgen ut over en hel sesong. Hadde jo vært gøy om vi fikk en haug episoder hvor Ted og moren var på dater og slikt, men serien heter jo tross alt How I Met Your Mother, så de avslutter nok med at de sier hei eller noe :p

Lenke til kommentar

Verdig etter sesong 8?

 

Det folk sier er da ikke at sesong 9 er bedre enn alle tidligere. Men at det er den bare sesongen siden serien begynte å suge. Og det gjorde den lenge før sesong 8 som etter min mening er en av de absolutt dårligste sesongene.

 

Så de sokkene burde du prøve selv :p

Lenke til kommentar

har dessverre altfor ustabile episoder, mye klissklass, tydelig prøve å hinte til at YM skal dø, ellers for få barney moments, fatter helle ikke hvorfor han gikk fra utrolig digge quinn til robin igjen, er ingen tvil om hva jeg hadde valgt, godt at brooklyn nine nine og community går også disse ukene, ellers hadde det vært nitriste uker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...