Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Hvor ser dere egentlig på episodene? Fram til nå har jeg brukt project free tv, men det har begynt å lagge som faen, lyden er ute av sync og bruker stort sett mer tid på å loade enn jeg bruker på å se episoden..

 

Edit: Er bare å bruke amerikansk VPN så får jeg sett det på CBS.com med litt reklame, men da er det god kvalitet og subtitles:)

Endret av Macklemore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si jeg liker mora. Dem har gjort en god jobb med å finne ei som har karisma og utstråling, men som vi samtidig ser med en gang at passer med Ted. (la noen foressten merke til kjørehanskene hennes, lol) Liker spesielt hvordan dem har tona ned introduksjonen over så lang tid i sesongen, spesielt siden ho (karakteren) har blitt hausa opp over flere sesonger nå.

 

Tror vi kan få en fin slutt på serien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor ser dere egentlig på episodene? Fram til nå har jeg brukt project free tv, men det har begynt å lagge som faen, lyden er ute av sync og bruker stort sett mer tid på å loade enn jeg bruker på å se episoden..

 

Edit: Er bare å bruke amerikansk VPN så får jeg sett det på CBS.com med litt reklame, men da er det god kvalitet og subtitles:)

Noobroom selvsagt ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Virker som gårsdagens episode vakte oppsikt hos mange. Vet faktisk ikke om det de (i serien) gjorde var ment rasistisk, men for meg var det naturlig at Marshall brukte vennene som karakterer i historien sin, var jo tross alt bare løgn for å psyke opp Barney.

 

Folk ellers har blitt irritert grønn over det: 32 Powerful Tweets That Takedown Yellowface On "How I Met Your Mother"

 

Slutter nok ikke å se på serien bare grunn av det.

Lenke til kommentar

Herregud så hårsåre folk er. Det var åpenbart en hyllest til Kill Bill (den barneboka var jo til og med skrevet av Pai Mei), og da må det være asiatisk kultur med i bildet. Synes heller ikke det var unaturlig at Robin, Lily og Ted var de tre læremesterne, av samme grunn som Myst nevner.

 

Tenkte ikke over at det kunne bli sett på som rasistisk engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så vidt jeg skjønte av de tweetene, handlet det visst om stereotyper, pga kostymene og hvordan de var fremstilt. Skjønner heller ikke hvorfor det er relevant at karakterene ble spilt av dem og ikke av kinesere. Var litt morsom å se Ted med den barten da. I følge Carter Bays var det ment som et nikk til kung fu filmer som vi er vokst opp med.

 

Kan også være den lille detaljen at ekstraene hadde vanlig klær og hovedkarakterene hadde tradisjonelle.

Lenke til kommentar

hahah jævlig morsomt å lese alle de " how i met your #insertInsult" pga en homage til kung fu filmer, rasisme ordet blir brukt altfor lett nå til dags, det har vi visst lenge og dette er nok ett eksempel på det, de blir verken trakkasert eller tråkket ned på, greit det er stereotypisk men dette er ett tv show, that happens all the time.

Forøvrig en grei episode, håper de snart får fortgang på ting.

Lenke til kommentar

Tenkte ikke over at det var rasistisk i det hele tatt jeg, før jeg klikket meg inn i denne tråden. Men at folk blir provoserte av det er for meg bare helt merkelig. Er ikke rart det er krig i verden hvis alle skal være så hårsåre..

 

Helt grei episode btw, men skulle ønske at de viste mer av moren, og stoppet med alle flashbacksene..

Lenke til kommentar

Really? Rasistisk?

 

Det at Lily, Ted og Robin blei brukt så jeg som helt naturlig. Historien var jo like mye sprøyt som alt Barney har lirt ut av seg opp igjennom serien. Tenker da på opprinnelsen til the Bro Code (Brofus!! lol), the Sexless Inkeeper, the first ditt og datt og alle dem andre hysterisk morsomme vriene.

 

Jaja. Grei nok episode. Med alle flashbacksa i hytt og pine så virker det som om dem har tenkt å ta selve bryllupet i dem to til fire siste episodene av serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...