Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Digget når Bryan Cranston lot små glimt av Heisenberg komme gjennom av og til. Frysninger.

Jeg og!! :)

Satt egentlig bare å venta på at han skulle lire av seg "say my name" i en eller annen variant (som den klynkende Hammond eller noe sånt)

 

Klar høydare den episoden her, ikke bare pga Cranston men sånn innholdsmessig ellers også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk episode. Scener med Ted og Marshall, vi fikk se glimt av "gamle" Barney, samt at scenen med moren var perfekt.

 

.. og selvfølgelig hyggelig med gjensyn med Cranston. Ventet egentlig på noen små referanser fra Breaking Bad, men egentlig like greit at de lot være.

 

Artig at moren indirekte påvirket "The Robin", som også gjør at hun møter Ted.

Endret av Dysfuncti
Lenke til kommentar

Bryan Cranston er konge. Har vært fan av han siden Malcolm i midten, men elsket også den lille rollen han hadde i kongen av queens og i how i met your mother.

 

hehe han er kongen indeed!

 

men jah veldig bra episode dette her! virkelig på høyde med de gamle, barney som barney, moren kom inn og var helt perfekt, ellers en meget innholdsrik episode, med cranston som kransen på kaka, håpet på enda mer "heisenberg" men var som andre nevtne kanskje like greit de holdt det unna, håper de greier å holde på dette nivået da får vi en meget bra slutt :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Episode 11 syntes jeg var elendig, ble lei av Marshall sine rim halvveis uti episoden. Kanskje med unntak av noen små bra glimt fra Barney sin fortelling (husker ikke navnet akkurat nå).

 

Får håpe at HIMYM hever seg litt i morgendagens episode, da er vel Marshall tilbake i gjengen. Før likte jeg Barney og Marshall best, men i de siste sesongene har Barnet forandret seg litt vel mye, og Marshall er vel den eneste karakteren som fremdeles har noe igjen. Ted virker alt for desperat og trist, spesielt i sesong 7, 8 og 9. Lily har jeg aldri likt, heller ikke Robin, som jeg aldri har skjønt meg helt på. Hun forandrer seg fra episode til episode etter min mening.

 

Hva syntes dere hittil i sesong 9? Syntes at den har hevet seg bitte litt, men f.eks Knight Vision (ja, ikke night vision) var forferdelig. Var bare dramatikk, og handlingen var langt fra god nok til å være en "drama-episode".

Lenke til kommentar

Episode 11 syntes jeg var elendig, ble lei av Marshall sine rim halvveis uti episoden. Kanskje med unntak av noen små bra glimt fra Barney sin fortelling (husker ikke navnet akkurat nå).

 

Får håpe at HIMYM hever seg litt i morgendagens episode, da er vel Marshall tilbake i gjengen. Før likte jeg Barney og Marshall best, men i de siste sesongene har Barnet forandret seg litt vel mye, og Marshall er vel den eneste karakteren som fremdeles har noe igjen. Ted virker alt for desperat og trist, spesielt i sesong 7, 8 og 9. Lily har jeg aldri likt, heller ikke Robin, som jeg aldri har skjønt meg helt på. Hun forandrer seg fra episode til episode etter min mening.

 

Hva syntes dere hittil i sesong 9? Syntes at den har hevet seg bitte litt, men f.eks Knight Vision (ja, ikke night vision) var forferdelig. Var bare dramatikk, og handlingen var langt fra god nok til å være en "drama-episode".

Enig i det meste du skriver her. Det virker for meg av og til som at når de ikke har noen morsomme ideèr så tar de og lager noe dramatisk noe, og da synes jeg det virker så veldig "påtatt" og at dette er noe som ikke hører hjemme. Sånn som at robin finner ut at hun ikke kan få barn eller faren til Marshall dør. LIksom, det er mange serier som er mye bdre på drama enn det HIMYM er, så hvorfor ikke holde seg til det de kan?

Lenke til kommentar

Enig med det du sier, men dårlige eksempler. Marshall sin fars død var et vendepunkt, som funket bra for meg. At Robin ikke kunne få barn syntes jeg bare var naturlg, og virket realistisk.

 

Når HIMYM virkelig prøver, så lager de bra drama. Men de rent humorepisodene (som The pineapple inncident) er fantastiske, det er slike episoder som virkelig gjør HIMYM til en fantastisk serie.

 

Holder på med en rangering av de aller beste HIMYM-episodene gjennom alle sesongene med en kompis, og 5 episoder ute i "cupen" leder Pineapple Incident klart over Spoiler alert og Slapbet. Den er morsom gjennom hele episoden, og har mange flotte og oppfinnsomme twister og vendepunkter som holder handlingen i gang. Muligens den beste episoden. Skal holde dere oppdatert på rangeringen, hehe ;)

Endret av VKF
Lenke til kommentar

Vesentlig bedre enn forrige episode, i hvert fall.

 

Når det er sagt burde Marshall klart å komme seg til Farhampton nå. Han var vel bare fem engelske mil unna. Med tanke på hvor fort de unnagjør alt annet denne sesongen burde det gå fort, men de skal vel basere en hel episode på alt som går galt mens Marshall går det siste stykket.

Lenke til kommentar

@VKF Spoiler alert er helt klart en av de morsomte haha. Men må ikke glemme når Barney setter opp et skuespill!

Den episoden når Marshall skulle fortelle natta historie til Marvin ble jeg virkelig irritert av. Utrolig unødvendig og lage en episode med dårlige rim og massevis av flashbacks.. Håper virkelig gjengen blir samlet igjen snart :)

Lenke til kommentar

Trodde at Spoiler Alert ville bli den beste episoden, men syntes The Pineapple inncident var hakket bedre. Vi samlet de 13 beste HIMYM-episodene som vi husket, og skulle se alle. Vi så Pineapple, Spoiler Alert, Swarley, Slapsgiving og Slapbet. Hitill er Pineapple inncident den beste. Swarley den "dårligste".

 

Syntes gårsdagens episode var bedre enn grei, over gjennomsnittet i sesong 9. Desverre var det lite Marshall, bare i flashbacks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...