Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Syns siste episode var bra, spesielt de delene hvor Marshall øvde seg på hvordan han skulle konfrontere Lily med at han hadde sagt ja til jobben. En ting som jeg syns er litt synd med denne sesongen så langt, er at det har gått så lang tid å få Marsall tilbake sammen med gjengen igjen. Må være litt kjipt for han å nesten bare spille inn scener i en bil, mens de andre får gjøre mange andre forskjellige ting. Blir spennende å se hvor mange episoder som skal til før Marshall kommer tilbake til alle sammen.

 

Selv syns jeg mange ganger at HIMYM har vært bedre å se på DVD enn å følge med hver uke når hver episode kommer ut. Når man ser en hel sesong over noen få dager, legger man merke til mange flere detaljer som ligger og lurer. Så jeg gleder meg til hele serien kommer ut som boxset, da blir jeg nok en lasentupp fattigere. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har eg og tenkt mye på. Så fryktelig trist for Marshall ass....

 

Men mulig han er gravid. Da er de ofte bare med på sånne enkle scener.

 

Sant det, man ser jo ikke så alt for mye av han under overkroppen. :p Men i den virkelige verden har jo Jason Segel slanket seg alt for mye etter min mening. Det er mange mennesker som kler velig godt å ha noen få ekstra kilo på kroppen. Jeg sier ikke at han var fet tidligere, men han så mye mer komfortabel ut før han slanket seg, syns nå jeg hvert fall.

Lenke til kommentar

 

Sant det, man ser jo ikke så alt for mye av han under overkroppen. :p Men i den virkelige verden har jo Jason Segel slanket seg alt for mye etter min mening. Det er mange mennesker som kler velig godt å ha noen få ekstra kilo på kroppen. Jeg sier ikke at han var fet tidligere, men han så mye mer komfortabel ut før han slanket seg, syns nå jeg hvert fall.

Samme som Matthew Perry og Friends.

Lenke til kommentar

Nettopp sett "dagens" episode. Fikk litt tilbake god følelsen igjen med "No questions asked". :) Marshall har tydeligvis gjort mye rart for alle sammen. :p Lo flere ganger gjennom hele episoden, så på min personlige skala vil jeg gi denne 8/10. :) Trekker to poeng hos meg selv fordi Mashall fortsatt ikke har kommet seg tilbake til gjengen. :(

Lenke til kommentar

Sesongens høydepunkt, ene og alene fordi Murray fra Flight of the Conchords dukket opp.

haha flott jeg ikke var den eneste som la merke til det :D konge fyr!

 

veldig gøy episode, har sett endel på eldre episoder og denne kom inn på HIMYM stilen som vi alle elsker, lo godt da "nighthawk" delen med robin skjedde, det var så ufattelig random ^^

men enig med andre at de har dratt ut disse timene ufattelig lenge, savner litt baren men liker og at de har prøvd på noe nytt. Antar neste del kommer endel timer til å ha forsvunnet pga søvn som de nesten må ha snart :p

Lenke til kommentar

Skal vel en del til for at noen "dør" i HIMYM? :p Men, skjønnerhva du mener, håper for guds skyld at denne serien som har holdt et såpass høyt nivå gjennom hele serien får en verdig avsluttning.

Synes du seriøst at sesong 7 har vært "høyt nivå" ? For jeg synes den har vært helt skandaløst dårlig. Toget for en verdig avslutning har i mitt hode gått for 2-3 sesonger siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal vel en del til for at noen "dør" i HIMYM? :p Men, skjønnerhva du mener, håper for guds skyld at denne serien som har holdt et såpass høyt nivå gjennom hele serien får en verdig avsluttning.

Som jeg skrev tidligere i tråden; HYMIM er to forskjellige show, og den ene delen er latterlig dårlig. De hadde opprinnelig bare skrevet 6 sesonger, men da serien ble så populær som den er blitt, så ønsket de mer penger og flere sesongen. Dette endte med at de hasteskrev de siste sesongene. Filmingen av showet ble plutselig anderledes, karakterene skiftet personlighet, hendelsene stod ikke i stil til hva showet egentlig handler om (venner i en bar, istedenfor venner for livet-showet, som var en cafe). De forandret sin ideologi og plot. Se en episode fra de første 6 sesongene, hvordan det er satt sammen og plotet. Og så ser du en episode fra sesong 7 eller 8. Det er to forskjellige show.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev tidligere i tråden; HYMIM er to forskjellige show, og den ene delen er latterlig dårlig. De hadde opprinnelig bare skrevet 6 sesonger, men da serien ble så populær som den er blitt, så ønsket de mer penger og flere sesongen. Dette endte med at de hasteskrev de siste sesongene. Filmingen av showet ble plutselig anderledes, karakterene skiftet personlighet, hendelsene stod ikke i stil til hva showet egentlig handler om (venner i en bar, istedenfor venner for livet-showet, som var en cafe). De forandret sin ideologi og plot. Se en episode fra de første 6 sesongene, hvordan det er satt sammen og plotet. Og så ser du en episode fra sesong 7 eller 8. Det er to forskjellige show.

sitter å ser på random gode episoder fra sesong 1-4, og så så jeg forrige episode, syntes det var inne på noe, men selvfølgelig skal mye til det havner på det nivået, tror enkelt å greit det at barney gifter seg ødelegger mye, men ja synes denne sesongen definitivt har vært bedre enn årene før,selv om jeg synes den relativt triste episoden hvor ted er alene i baren er nok den episoden jeg husker best fra de siste 4-5 sesongene, den var rett og slett veldig bra, men ikke så voldsomt morsom da som jeg helst ønsker dette showet er hehe ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...