-iL- Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Barney hadde tatt Robin over de 2 bertene på det rommet glatt hvis det hadde vært en mulighet. Du så det jo enkelt i det blikket han sendte Robin når hun gikk nedover gangen. Ja, men hadde han virkelig hatt dype følelser for Robin, hadde han ikke satt seg i den situasjonen in-the-first place! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg blir bare mer og mer sikker på at det blir Barney og Robin til slutt. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg blir bare mer og mer sikker på at det blir Barney og Robin til slutt. og hvem er Your Mother da ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det er ikke Robin, det er jeg sikker på. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg blir bare mer og mer sikker på at det blir Barney og Robin til slutt. og hvem er Your Mother da ? Tipper hun som han møtte i brylluppet kommer tilbake. Dama han hadde langdistanseforhold med. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er bekreftet at det ikke er Robin. Gammelted referer hele tiden til Your Aunt Robin, så det er ganske utelukket. Vi har visstnok sett henne en gang på en bar på St Patricks day (med gul paraplaks), men så aldri ansiktet, så jeg regner med at det er en yet to be introduced skuespiller. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er bekreftet at det ikke er Robin. Gammelted referer hele tiden til Your Aunt Robin, så det er ganske utelukket. Vi har visstnok sett henne en gang på en bar på St Patricks day (med gul paraplaks), men så aldri ansiktet, så jeg regner med at det er en yet to be introduced skuespiller. Bingo! Med mindre det er typ Trudy eller Wendy Det hadde vært dritmoro, men det er vel neppe det.Håper på en reintroduksjon av "the belt" nå som barney HELT SIKKERT har hatt trekant. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det som skjer er sikkert at Robin og Barney gifter seg til slutt og så møter han en eller annen ukjent i bryllupet deres. [/vill spekulasjon] 2 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 hvor gamle er ungene? 14-15? Det står 2030 på klippene med de, og vi er nå i 2008, så vi har nok noen sesonger foran oss? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Håper enda det Nå er det det desverre ikke bekrefta fornyelse enda men. Regner med det kommer. Sannsynligvis blir det litt forandring i castinga men. Ser at Alyson Hanigan er på tjukka så usannsynlig at hun kan fortsette innspillinga på en potensial 5. sesong. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ingen episode denne uka Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vel.. Sesong fire går jo faktisk nå, så det er vel ingen grunn til å vær deprimert helt enda Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er en god serie. Lages den ikke lenger, siden du er så urolig? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det som skjer er sikkert at Robin og Barney gifter seg til slutt og så møter han en eller annen ukjent i bryllupet deres. [/vill spekulasjon] Det hadde vert show Lenke til kommentar
tanx Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg antar at sesong 4 er ferdig innspilt. Er vel 26 episoder i den. episode 6 kommer den 3. november. Håper virkelig at det komer en sesong 5 også. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det håper jeg også! Genial serie;) Hvem tror du er "motheren"? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ser ikke bort fra at Robin og Ted har en fling eller to til, men kan ikke se for meg at de går inn i et nytt lengre forhold. Lenke til kommentar
tanx Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 jeg tror, og håper virkelig at det er robin! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Har han ikke kalt henne "Ant Robin" i flere av episodene? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Har han ikke kalt henne "Ant Robin" i flere av episodene? Jepp allerede i første sesong sier han "and that's how I met aunt Robin" - som unga trodde var moren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå