Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror vi får møte moren denne sesongen. Sesong 6 startet med et flashback (met your mother at a wedding) og sluttet med at man fikk vite hvem brudgommen var. Sesong 7 startet med at Barney ikke visste om han hadde valgt riktig slips (metafor) og sluttet med at man fikk vite hvem bruden var. Denne sesongen starter med et flashback til etter bryllupet og slutter med at man ser moren på plattformen. Satser mye på at sesongen slutter med at han ser henne på plattformen og går bort til henne, også får man se fjeset. Endelig slutt på å fjase rundt i sju år?

Lenke til kommentar

 

Tror vi får møte moren denne sesongen. Sesong 6 startet med et flashback (met your mother at a wedding) og sluttet med at man fikk vite hvem brudgommen var. Sesong 7 startet med at Barney ikke visste om han hadde valgt riktig slips (metafor) og sluttet med at man fikk vite hvem bruden var. Denne sesongen starter med et flashback til etter bryllupet og slutter med at man ser moren på plattformen. Satser mye på at sesongen slutter med at han ser henne på plattformen og går bort til henne, også får man se fjeset. Endelig slutt på å fjase rundt i sju år?

 

 

Har hørt at fyren som spiller Barney sier seg ferdig med serien etter denne sesongen (ikke sitér meg på dette, da det er muntlig fortalt av andre). For min del hadde det vært perfekt om de brukte noen episoder nå på å vise mer og mer av henne uten å avsløre hvem det var, for å så komme med avsløringen og deretter la Ted bli kjent med henne de siste ti episodene, og deretter kanskje avslutte hele serien. Er nok nå, syntes jeg.

 

Lenke til kommentar

Ja dette bør være siste sesong, jeg følger også kun med for å se hvem moren og hvordan det hele ender. Det bør være grenser hvor langt man kan dra enkelte ting. Men meget solid serie, og jeg liker at det ofte kan forsette fra episode til episode. Og ikke bare new plot line hver bidige episode. Håper de ikke "ødelegger" serien med å klusse til slutten her nå.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Serien kunne for min del endt etter sesong 4.

Sesong 1-3 var fantastiske, og sesong 4 var god etter hva jeg husker. Etter dette ble det bare utvannet skvip.

 

Ord. 1-3 og til nød 4 var morsomme, og HIMYM-aktige, hvis det går an å si. Etter det ble det til en RomKom uten skikkelig humor. Alle karakterene forsvant liksom i en "unnskyldning" av at de har blitt eldre og mer modne. Jeg savner Barney og Ted i kjent stil. Jeg vil ikke ha en romantisk Barney uten lekelyst, en helt apatisk Ted.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

YO! HVOR er den nye episoden som kom i natt? Finner'n ikke på piratebay. SUKK :(

 

EDIT:

 

"Due to Hurricane Sandy coverage, tonight's HIMYM will be a repeat of the season premiere. So in the spirit of umbrella worthy weather, re-live Ted seeing the women with yellow umbrella. New episodes will resume next week! "

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Same here, haha.

Litt det samme her og. Men faen, synest hver episode er gøy å se(mest pga. Barney, Lily og Marshal). Gleder meg i hvert fall hver uke, og klarer faen ikke å vente til å finne ut hva de har planlagt mot slutten av denne sesongen. Men det er ikke tvil i at sesong 1-5 var de absolutt beste, så ble det mye fokus på å få historien rullende og det ble liksom mindre humor i episodene. Så kommer det i blant noen veldig morsomme. HIMYM in mah heart.

 

..Quoter et noe gammelt innlegg.. :p

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...