Diskutant Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Ja, men hvor? Hvilken kanal? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Internett-kanalen. Last ned fra alskens torrentsider? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Åh... Såpass. Ikke i Norge enda, med andre ord. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Tror vi får møte moren denne sesongen. Sesong 6 startet med et flashback (met your mother at a wedding) og sluttet med at man fikk vite hvem brudgommen var. Sesong 7 startet med at Barney ikke visste om han hadde valgt riktig slips (metafor) og sluttet med at man fikk vite hvem bruden var. Denne sesongen starter med et flashback til etter bryllupet og slutter med at man ser moren på plattformen. Satser mye på at sesongen slutter med at han ser henne på plattformen og går bort til henne, også får man se fjeset. Endelig slutt på å fjase rundt i sju år? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Tror vi får møte moren denne sesongen. Sesong 6 startet med et flashback (met your mother at a wedding) og sluttet med at man fikk vite hvem brudgommen var. Sesong 7 startet med at Barney ikke visste om han hadde valgt riktig slips (metafor) og sluttet med at man fikk vite hvem bruden var. Denne sesongen starter med et flashback til etter bryllupet og slutter med at man ser moren på plattformen. Satser mye på at sesongen slutter med at han ser henne på plattformen og går bort til henne, også får man se fjeset. Endelig slutt på å fjase rundt i sju år? Har hørt at fyren som spiller Barney sier seg ferdig med serien etter denne sesongen (ikke sitér meg på dette, da det er muntlig fortalt av andre). For min del hadde det vært perfekt om de brukte noen episoder nå på å vise mer og mer av henne uten å avsløre hvem det var, for å så komme med avsløringen og deretter la Ted bli kjent med henne de siste ti episodene, og deretter kanskje avslutte hele serien. Er nok nå, syntes jeg. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Skjønner ikke hvorfor dere bruker spoilere, men men.. Fortsetter der de slapp forrige sesong imo. Var ikke mye å trekke på smilebåndet for. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Føler serien er ganske utvannet nå. Føler også at jeg kun ser på HIMYM for å få med meg hvem moren er. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Føler serien er ganske utvannet nå. Føler også at jeg kun ser på HIMYM for å få med meg hvem moren er. This. Har tenkt å slutte å se på, men føler det er litt dumt nå som jeg har holdt ut i 7 sesonger. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Ja, akkurat samme tenker jeg Lenke til kommentar
Everket Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Ja dette bør være siste sesong, jeg følger også kun med for å se hvem moren og hvordan det hele ender. Det bør være grenser hvor langt man kan dra enkelte ting. Men meget solid serie, og jeg liker at det ofte kan forsette fra episode til episode. Og ikke bare new plot line hver bidige episode. Håper de ikke "ødelegger" serien med å klusse til slutten her nå. Endret 26. september 2012 av Everket Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Enig i resten her, etter å ha sett første episode vil jeg si at nok er nok, er lei av all utvanningen jeg også, på tide å lage en verdig slutt på det hele. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Serien kunne for min del endt etter sesong 4. Sesong 1-3 var fantastiske, og sesong 4 var god etter hva jeg husker. Etter dette ble det bare utvannet skvip. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Serien kunne for min del endt etter sesong 4. Sesong 1-3 var fantastiske, og sesong 4 var god etter hva jeg husker. Etter dette ble det bare utvannet skvip. Ord. 1-3 og til nød 4 var morsomme, og HIMYM-aktige, hvis det går an å si. Etter det ble det til en RomKom uten skikkelig humor. Alle karakterene forsvant liksom i en "unnskyldning" av at de har blitt eldre og mer modne. Jeg savner Barney og Ted i kjent stil. Jeg vil ikke ha en romantisk Barney uten lekelyst, en helt apatisk Ted. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Jeg så uheldigvis den nyeste episoden her om dagen. Drama, drama, drama. Hvor er vitsene? Jeg driter langt faen i hvordan han møtte moren. Jeg vil ha humor! 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) YO! HVOR er den nye episoden som kom i natt? Finner'n ikke på piratebay. SUKK EDIT: "Due to Hurricane Sandy coverage, tonight's HIMYM will be a repeat of the season premiere. So in the spirit of umbrella worthy weather, re-live Ted seeing the women with yellow umbrella. New episodes will resume next week! " Endret 30. oktober 2012 av Smågal Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Same here, haha. Litt det samme her og. Men faen, synest hver episode er gøy å se(mest pga. Barney, Lily og Marshal). Gleder meg i hvert fall hver uke, og klarer faen ikke å vente til å finne ut hva de har planlagt mot slutten av denne sesongen. Men det er ikke tvil i at sesong 1-5 var de absolutt beste, så ble det mye fokus på å få historien rullende og det ble liksom mindre humor i episodene. Så kommer det i blant noen veldig morsomme. HIMYM in mah heart. ..Quoter et noe gammelt innlegg.. Endret 30. oktober 2012 av Smågal Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Nå vil eg si meg enig med de som sier at starten på den nye sesongen har vært en høydare! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Har noen merket at episodene på Netflix er litt "rare"? F.eks episoden der Barney viser "Hot/Crazy scale", du ser ikke den dukker opp når han snakker om den. Det er ikke den eneste episoden som har problemer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå