Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har vel vært klart siden episode 1?

 

Den gangen faren min refererer til moren min som tanten min er den dagen jeg kommer fra Alabama.

Kan aldri være sikker. De siste episodene har serien vært skamløst dårlig, så en slik latterlig vri hadde vært helt i stil med seriens utvikling egentlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Var ikke det frieriet til Barney VELLLDIG over the top og latterlig urealistisk? Jeg vet at serien har vært litt på kanten med slike ting tidligere, men dette var jo helt drøyt. Hele greia var bare veldig dratt ut, forvirrende og skamløst. Kjente jeg ble kvalm over hele scenen, satt med skrekk og gru å lurte på om dette var frieriet hans, men etterhvert ble det jo så bisart at jeg tenkte det måtte være noe kødd, satt å håpte på at det skulle komme en logisk forklaring. Det at Ted kjørte forbi Kirken med Veronica var også ganske snålt. Han gir ho den overbevisende talen om at hun egentlig elsker forloveren sin, også "DUUH NEVERMIND LEZZ ride OUT THE SUNNSET!!" Herrejesus, tenk om dette hadde skjedd i virkeligheten? Veronica måtte jo ha freaket helt ut... Når hun sa "You just drove right by the church" og Ted bare drar på smilet og sier "I know." fikk jeg nesten litt sånn horror film assosiasjoner.

 

Med alt det sagt(!) var dette faktisk en av de få episodene hvor jeg virkelig følte med alle karakterene og ikke satt å kjedet meg gjennom alt dramaet og alt det følelsesladde klisseriet. Spesielt de siste fem minuttene, med musikken og alt det, var utrolig vakkert. Merket jeg satt å gliste sterkt, så de klarte i vertfall å gjøre noe riktig. :)

Endret av Carlgutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Visste" vel egentlig at det var Robin helt fra da vi så glimt av bryllupet til Barney første gangen. Ikke noen annen forklaring enn at det er sånn klisjeene er. Vi så det i Friends og vi så det i That 70's Show - at hovedpersonene finner hverandre.

 

Forøvrig har jeg ikke noe særlig til overs for Swarkles (Swarley + Sparkles) jeg heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette var min desidert største favoritt serie men den er blitt så dårlig at jeg blir mer og mer trist for hver episode jeg ser.

 

Når jeg begynnte å se på denne tvserien så var det Ted og Robin karakterene og det mellom de som gjorde at jeg likte denne serien! Etterhvert når dramaet mellom de ble mindre var det humoren fra karakterene Marshall og Barney som dro serien videre og nå 7sesonger etterpå så synes jeg denne sesongen har blitt dradd ut 2 eller kanskje 3 sesonger for langt uten at det har vært noe spesielt med serien slik det var i de første sesongene.

 

Føler serien bare eksisterer videre som en humorserie uten mening der man i de fleste episodene havner utenfor det som gjorde serien spesiell i mine øyne. Nemmelig karakteren Teds fortelling om hvem morra er. Nå ønsker jeg bare å få en avsluttning på denne serien for den gir meg ingenting lenger og jeg savner de første sesongene når serien virkelig var morsom og herlig å se på. Og ikke en kjedelig serie der alt de ønsker er å tjene mer penger på den!

Endret av staf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Jeg må si meg uenig i at siste sesong har vært av dårlig kvalitet. Har nettop sett ferdig sesong 7, og jeg elsker den! Men er enig at det har svingt litt frem og tilbake på kvaliteten tidligere, før sesong 7, men jeg mener det har tatt seg opp igjen nå de siste episodene. Liker ikke at serien skal bli dratt ut altfor langt, så håper vi får en god nok oppbygning og sitter igjen med en deilig følelse når serien avsluttes, og vi får vite hvem moren er. Gleder meg til neste sesong!

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...