Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amagad nå prøver de å gjøre dette til en dramaserie også.

Og de oppdiktede ungene? What the fuck...

Er det ingen grense for hvor dårlig denne serien skal bli?

 

Etter å ha sett seinfeld, its always sunny in philadelphia og curb your enthusiasm som er litt mer intelligente serier der de syr sammen episodene bit for bit, klarer jeg rett og slett ikke å nyte HiMyM lenger :S

Endret av aluxez
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jesus christ så den siste episoden nå. Skal dette være en sitcom liksom? Dette var jo helt insane drama. Som Aluxez skrev, whhhht the fuckkkk!?

 

Skal innrømme at jeg var litt skeptisk når jeg så ungene i begynnelsen, men tenkte vel at okay, dette er jo egentlig litt interessant. Serien kan i vertfall ikke tape seg mer, også kommer de med den slutten. For noe piss, var ikke ordentlig trist en gang, bare tragisk på en forferdelig måte, som ei gammel kjerring som dør og blir spist av sine egne katter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg føler kanskje at litt av gnisten er borte. Granted, det har alltid vært enkelte drit dårlige HIMYM episoder, men gjengen virker på en måte litt slitne nå. Alle har jo falt drastisk ned på utsendte fronten og det hele virker liksom litt mer "tamt". Kan være jeg snakker rett ut av ræva mi nå, men jeg synes også det er noe anderledes med belysningen og kamera bilde, det virker liksom som at fargene er litt blekere.

 

Det jeg tenker er at gjengen ikke er i midten av tjuårene lenger, og at det har mye med sakne å gjøre. Marshall og Lily er blitt voksne, holder på å flytte ut i forstadene og skal ha barn, Ted sliter med kjærligheten, Barney er ikke den ville playeren han var før. Derfor kan det virke litt tamt. De ville tjueårene varer jo ikke evig.

 

Jeg er vel ikke den eneste som synes at serien er minst like spennende å følge med på nå som den alltid har vært?

Elsker serien like mye fremdeles jeg! Denne typen sitcom vil jo utvikle seg, og ikke bare ved at Ted møter en ny dame, for å så gjøre det slutt x10. Større ting må skje. Dette er jo en gjenganger i slike sitcoms. Scrubs og Friends feks. Synes HIMYM faktisk har fått til dette på en ganske bra måte. Vi er jo midt i sesong 7, men det er dessverre mye som kan tyde på at serien kan ha så mange sesonger igjen. Liker ikke tanken!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Lurer på om det er flere som støtter meg i det at Robin ikke er noen drømmedame.

 

 

Vet ikke om det er sminkøren som sminker henne eldre eller noe annet,men hun er ikke like pen i serien lengre...

 

Fra Grammy:

 

th-annual-grammy-awards-cobie-smulders-word-999258663.jpg

 

Ca. ett år siden:

 

ea-pregnant-1241373913.jpg

 

Ganske pen da på det siste bildet,mulig hun har havnet på "slankebølgen" i hollywood,for ser ut som hun har mistet en del former..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...