Vet Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Likte slapsa jeg, skulle ønske han ikke var dum nok til å slappe han nu.. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Neeeiiii, daakkkars Barney. Fikk helt vondt i hjerte Edit: Nå er det åpent for litt playing da, sweeeet. Endret 21. november 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Haha, jeg også. Ble litt forbanna når episoden var over, MÅ SE MER, liksom. Gleder meg til neste. Endret 21. november 2011 av Smågal 1 Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Trodde aldri når jeg begynte å se serien at jeg skulle synes så synd på Barney noen gang. Herregud som jeg fikk frysninger da Robin bare ristet på hodet, og tiden stopper for Barney. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Verste var jo når han sto der å ryddet opp alle de rosene og lysene, aiaiai... edit: Ny episode da skal sees nå!! Endret 22. november 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Herregud så fælt. 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) hahaha bra episodes. Men hva skjer med typen til James, Tom? Det er jo ikke samme fyren som vi så på bildet!!!! Edit: Slutten var jo også litt for..."tilfeldig" for å si det sånn. Endret 22. november 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Docal22 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Er det bare meg eller var episode 11 sesong sju helt rar? Virket ikke som om noe fungerte eller hang sammen og skuespillerne virket umotiverte. Liker ikke! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det som satte meg ut var hvordan Marshall skifter på å være lubben og tynn i annet hver klipp. Regner med de har spilt inn scener på forskjellige tidspunkt. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Er det bare meg eller var episode 11 sesong sju helt rar? Virket ikke som om noe fungerte eller hang sammen og skuespillerne virket umotiverte. Liker ikke! Jeg føler kanskje at litt av gnisten er borte. Granted, det har alltid vært enkelte drit dårlige HIMYM episoder, men gjengen virker på en måte litt slitne nå. Alle har jo falt drastisk ned på utsendte fronten og det hele virker liksom litt mer "tamt". Kan være jeg snakker rett ut av ræva mi nå, men jeg synes også det er noe anderledes med belysningen og kamera bilde, det virker liksom som at fargene er litt blekere. Lenke til kommentar
Vet Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Er det bare meg eller var episode 11 sesong sju helt rar? Virket ikke som om noe fungerte eller hang sammen og skuespillerne virket umotiverte. Liker ikke! Jeg føler kanskje at litt av gnisten er borte. Granted, det har alltid vært enkelte drit dårlige HIMYM episoder, men gjengen virker på en måte litt slitne nå. Alle har jo falt drastisk ned på utsendte fronten og det hele virker liksom litt mer "tamt". Kan være jeg snakker rett ut av ræva mi nå, men jeg synes også det er noe anderledes med belysningen og kamera bilde, det virker liksom som at fargene er litt blekere. Det siste er nok tatt fra bakenden din, men så nettopp nyeste Harold & Kumar filmen, den energien har ikke NPH lagt i HIMYM på lenge! Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg føler kanskje at litt av gnisten er borte. Granted, det har alltid vært enkelte drit dårlige HIMYM episoder, men gjengen virker på en måte litt slitne nå. Alle har jo falt drastisk ned på utsendte fronten og det hele virker liksom litt mer "tamt". Kan være jeg snakker rett ut av ræva mi nå, men jeg synes også det er noe anderledes med belysningen og kamera bilde, det virker liksom som at fargene er litt blekere. Det jeg tenker er at gjengen ikke er i midten av tjuårene lenger, og at det har mye med sakne å gjøre. Marshall og Lily er blitt voksne, holder på å flytte ut i forstadene og skal ha barn, Ted sliter med kjærligheten, Barney er ikke den ville playeren han var før. Derfor kan det virke litt tamt. De ville tjueårene varer jo ikke evig. Jeg er vel ikke den eneste som synes at serien er minst like spennende å følge med på nå som den alltid har vært? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Det måtte skje, samme analogi som med friends. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg er vel ikke den eneste som synes at serien er minst like spennende å følge med på nå som den alltid har vært? Neida, jeg er ivrig seer enda, og kommer til å være det til siste episode. Lovin' it. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Er ikke det ny episode i dag? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Nope, pause denne uka. Neste uke er det ny. Lenke til kommentar
Docal22 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Er det bare meg eller var episode 11 sesong sju helt rar? Virket ikke som om noe fungerte eller hang sammen og skuespillerne virket umotiverte. Liker ikke! Jeg føler kanskje at litt av gnisten er borte. Granted, det har alltid vært enkelte drit dårlige HIMYM episoder, men gjengen virker på en måte litt slitne nå. Alle har jo falt drastisk ned på utsendte fronten og det hele virker liksom litt mer "tamt". Kan være jeg snakker rett ut av ræva mi nå, men jeg synes også det er noe anderledes med belysningen og kamera bilde, det virker liksom som at fargene er litt blekere. Det siste er nok tatt fra bakenden din, men så nettopp nyeste Harold & Kumar filmen, den energien har ikke NPH lagt i HIMYM på lenge! Ikke heelt ut av bakre ende synes nå jeg. Kameraføringen var det første som slo meg i den siste episoden. Virket nesten uproft.. Lenke til kommentar
Docal22 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Men nå ordnet alt seg gitt! Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Vanvittig spennende, og småtrist hele greia til Robin. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Var ganske obvious at det ikke var Barney og Robins ekte unger, da The Barnicle aldri hadde latt sønnen sin gå rundt med Biebersveis! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå