Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Episode 3 var en av de bedre på en lang stund. Jeg beundret serien for at den valgte å gå inn en litt mer dramatisk retning forrige sesong, men det var virkelig utførelsen som var dritt. Sesongen her synes jeg har sålangt klart en bedre jobb med balansen mellom drama og komedie enn forrige gjorde. Tredje episoden føltes som en virkelig god gammeldags episode av HIMYM som kunne lett å funnet sted i de tre første sesongene av serien. Veddemålet mellom Barney og Marshall var awesome, og jeg likte det at Victoria kom tilbake i serien.

 

Problemet med Ted og eksene sine har som oftest vært det at vi vet de ikke er moren, så det er liksom ingen vits å bry seg (og når de er like ille som Zoey blir det verre). Victoria var derimot en god karakter i første sesongen og Josh Radnor og Ashley Williams har såpass god kjemi så det var heller et gjensyn som skapte mer nostalgi for "gamle HIMYM". Denne episoden var et bevis på at serien er på sitt beste når den ikke fokuserer på moren eller noen slags hendelse i fremtiden som serien bare hinter om. Serien er best når den handler om disse 5 menneskene som henger på en bar og har det gøy sammen, i nåtiden. Håper den fortsetter med dette framover :D

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg veit. Jeg har vell for mye fritid. Har vell hatt et bittelitte håp om at serien skulle slutte å bli dårligere, men det håpet har nå svunnet hen. Synd, fordi jeg likte det kjempegodt i starten.

 

Samme effekt som LOST. Kun første sessong er bra, men jeg pløyde meg gjennom alle 7, og angret bittert etterpå.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg veit. Jeg har vell for mye fritid. Har vell hatt et bittelitte håp om at serien skulle slutte å bli dårligere, men det håpet har nå svunnet hen. Synd, fordi jeg likte det kjempegodt i starten.

 

Samme effekt som LOST. Kun første sessong er bra, men jeg pløyde meg gjennom alle 7, og angret bittert etterpå.

 

Bitch please

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

"Kids you remember Barney and Marshall's slap bet....."

 

 

Lurer på hvor jævla mange ganger vi har fått den recapen, med hver eneste lille slap så må vi gå gjennom det samme dumme tilbakeblikket...jesus christ!

 

Edit: Pluss at Lily som liksom skal være nøytral som dommer, alltid tar Marshall sitt parti.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...