Myst Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hmm, har ikke de gått den veien før? For et øyeblikk hintet de også om at bruden i Barney's bryllup er Robin, men umulig å si akkurat nå. Tenker det blir enten Robin eller Nora. Ser fram til neste uke hvertfall. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Første episoden var dårlig, men den andre var bedre. Alle The Kinks-fans så den slutten komme lang vei. Tenker de tsamme her. Første episoden var ganske shitty, men andre var ganske morsom. Beercules var awesome! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Veldig average episoder altså. Håper det blir bedre neste uke. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Helt greie episoder. Tror ingen av de kommende episodene kan toppe episodene i sesong 1, 2, og 3. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Synest episodene var bra jeg, koste meg igjennom de som jeg alltid gjør, HIMYM er elsk. Virker som de går for litt mer fremgang i serien nå istedetfor laidback og morsomme episoder som det alltid var i de tidlige sesongene. Men det gjør ikke meg noe, digger hver episode. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Sjansen for at serien blir like awesome som den var dei tre første sesongane er ikkje eksisterande (i mine auge), men er jo enda ein heilt grei serie. Andre episoden var den klart beste Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Slutty Pumpkin Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Må si gjengen ser skikkelig slitne ut. Kan de ikke smekke litt mer sminke på dem? Ted og Barney er jo de eneste som har holdt seg. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Syntes det var en god sesong åpning, trakk på smilebåndet ett par ganger i løpet av de 2 episodene Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Beklager, sesongåpningen var ekstremt dårlig. Barney var helt ødelagt og hele serien minner meg mer om en dramaserie enn en humorserie nå. Holdt nesten på å bare stoppe midt i E01 og slette begge episodene, men så begge - uheldigvis. 4 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 I tillegg når man faktisk får punch-lines fra narratoren om at det er leeenge igjen til historien er slutt så blir jeg helt matt. Må jeg virkelig pine meg gjennom enda flere sesonger.. 3 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Synes dagens var veldig bra. Gjensynet med Victoria er jo kos og Barneys scheme var fantastisk. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det tok en re-appearance fra en karakter fra sesong 1, for å finen tilbake til kvaliteten fra sesong 1. Kjempebra episode. Morsom, bra plot og man får lyst til å se videre. 1 Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Må si at sesong 7 sålangt har vært kritisk dårlig. Serien bør kanselleres før den gjør mer skade Spesielt Robin, hun er den som trekker serien mest ned. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hele konseptet har jo endret retning. Før fikk vi humor hele tiden, og det var bare 2-4 triste klisje scener ila en hel sesong. Nå sitter vi igjen med 4-5 klisje scener ila en liten episode... Om målet er å konkurrere med One Three Hill, har dem tapt (sikkert..). Om målet er å vedlikeholde den gode humoren og dem gode karakterene i serien, så har dem også tapt. Gadd ikke laste ned E03 engang, var den noe tess ifht E01 eller E02? 1 Lenke til kommentar
ikkeaktiv Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 E03 var definitivt mye bedre enn de to forrige episodene. Tror, rettere sagt håper, serien er på vei inn på riktig spor igjen. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 får gi den en sjanse da:) Lenke til kommentar
feggy Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg lo faktisk på et lite tidspunkt. Syns ikke tredje var så alt for gale egentlig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Treeren var verre, spør du meg. Måtte rett og slett spole over scenen med Ted og Victoria. På dette tidspunkt minner det mer om en såpeserie, enn en humorserie. Bare sentimentale dramascener. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Sigh. Dette er nesten ikke verdt tiden. Er egentlig enig med alle som sier at man kan bare slutte å se på serien man selv klager på hver uke men må jo gå videre fordi jeg har sett 6 sesonger nå. Håper det blir bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå