Vertical^ Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Episode 21 kom ut i går. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Ok. Da henger jeg litt etter, er på episode 18. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 siste? Jeg skrev siste, som et svar på han som spurte hvilken sesong/episode vi er i. Derfor svarte jeg siste, som i den mest nylige som har kommet ut. siste? Jeg skrev siste, som et svar på han som spurte hvilken sesong/episode vi er i. Derfor svarte jeg siste, som i den mest nylige som har kommet ut. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Wehey, nok en bra episode gitt. Ser ut til at serien har tatt seg opp igjen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det eneste jeg tok med meg fra episoden var at det å drikke øl og absinthe er bra. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg G2Petter Skrevet 9. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. mai 2011 Beste teorien jeg har lest til nå om hvem kona til Ted er: halvsøsteren til Barney. * Jerome (faren til Barney) sier han har to barn: JJ og en eldre datter som studerer. * Kona til Ted er student, og var i klasserommet da Ted holdt sin første forelesning i feil rom. * Ted møter kona i et bryllup, og det er gode indikasjoner på at det er Barney sitt bryllup (Ted og Marshall er forlovere, Lily er nær brudgommen, det ser ut som at forfatterne er i ferd med å koble Barney og Nora). Noen innspill? 10 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Da er det bare en episode igjen av sesongen. Har ikke kommentarer til gårsdagens, er neste som interesserer mest. Leste litt på IMDB og noen hevder at Zoey skal være med i den også, kanskje de slår opp i begynnelsen og de går videre til bryllupet etterpå. En annen ting jeg kom over er hvis serien hadde hett "How i met your father". Nå vet jeg ikke hvor spennende det hadde vært å høre morens side av historien, men er en tanke. På den annen side, hadde kanskje vært litt artig å implentere henne i seriens slutt. Akkurat da faren er endelig ferdig med historien sin, dukker moren opp og vil dele historien sin og vi får se det sjokket på ungene. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 DAkkurat da faren er endelig ferdig med historien sin, dukker moren opp og vil dele historien sin og vi får se det sjokket på ungene. Haha!!! Du skal ikke se bort ifra at det blir en sånn tvist. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Herlig sesongavslutning! Den legger tilrette MASSE potensiale til sesong 7 samtidig som den nøstet sammen det store spørsmålet som ble stil på starten av sesongen. Hvem sitt bryllup er det han er i? Intriger galore. Endret 17. mai 2011 av Stonemeister Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Aw man. Vil se meeeeeeeeeeer! 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 "Psych! It was just a chick." Må si jeg måpte stort sekundet før sitatet over Men dæven for en avslutning. Har faktisk håp for sesong 7, da i tillegg at dette var en god episode. Vil se mer. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Har sett alle episodene fra s01e01 til sesongavslutningen nå i løpet av relativt kort tid, vil se mer! Noen som vet når sesong 7 starter? Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sesong 7 starter enten i September eller November, ikke helt sikker . Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Med DEN! avslutningen på sesong 6 er det bare meg som gleder meg eller? Er ikke lenge til de starter igjen nå Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Jeg gleder meg ikke... Selv med Kal Penn denne sesongen så er det ikke noe som direkte frister meg til å forsette. Endret 18. august 2011 av Maury Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Gleder meg noe sinnsykt. Og oppfordrer samtidig de som har sluttet å like serien å slutte å se den Man ser vel ikke serier man ikke liker? Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Når begynner serien igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå