Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Ganske grei episode ja. Likte spesielt slutten med Barney, en av de få "rørende" scenene i serien som jeg faktisk likte. Ellers helt grei episode, liker veldig godt sånn stoner scener som denne episoden hadde.

 

Anngående Barneys jobb så kan jeg legge til at han sier til Lily i en scene at hvis han dør så må ho gå til leiligheten hans, finne kofferten og kvitte seg med den. Så den kofferten er tydeligvis viktig, som det har blitt nevnt før.

 

Synes noen ganger det er litt rart at Barney tar så dødelig mye dritt fra den gruppa. Han er uttalelige ganger mer suksessfull enn resten av dem og har sikkert uendelige muligheter, likevel sitter han der og blir bitchslappet og mobbet som bare det. Skjønner jo at han sikkert vil ha noen ordentlig venner og det er ikke noe galt i litt kødding mellom venner, men noen ganger blir det bare for drøyt ass. Sånn som i sesong 3/4 når han og Ted blir uvenner, og Barney nærmest må komme krypende tilbake til. Det blir bare litt for teit.

 

Barneys ego er uknuselig :) ellers er ikke hans venneskills all verden, så han har ikke så lett for å få venner :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om man ser på serien på den måten så finner man feil overalt. For min del syns jeg Lily og Robin er de to største egoistiske drittsekkene som noen gang har vandret på denne jord, men siden det er en komedie legger jeg det til side og fokuserer mer på humoren i situasjonen enn hva det betyr i det lange løp eller for hver enkelt person. Sånn er det bare.

 

Vel jeg er enig med deg på en måte. Rett og slett fordi det er en komedie serie og det er ingen som er så morsomme som dette hele tiden, derfor må de noen ganger komme med ting som ikke passer helt inn osv. Grunnen til at jeg ser på serien på "denne måten" er fordi den prøver å være så mye mer enn en sitcom. Av og til for vi disse dype plottene og intrigene som bare ikke funker i det hele tatt. Husker når jeg satt og så på en episode med en kompis og Lily sier "you are the people i love most in the world". Hans først reaksjon var "wtf, henger ikke de bare på den baren sammen a?"

 

Men, når serien først skal være så dyp og smart må man få lov til å stille spørsmål til valgene til karakterene og lignende. Personlig hadde jeg likt en mellom ting i guess, litt fremdrift i handlingen, men ikke for mye drrraaaammaa.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

De har gått i rett i samme hølet som Scrubs gjorde etter ~fem sesonger, bare enda verre. Det bomber så totalt hver gang de prøver seg på noe som nærmer seg alvorlig drama.

 

"If you're gonna be some lame suburban dad, why couldn't you have been that for me!?"

Herre fred, så pinlig dårlig.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Fy faen hvordan er det Lily ser ut for tiden? For et vrak hun har blitt stakkars :(

Barney kranglingen med broren ble bare alt for teit, og den rørende scenen med faren? Please, jeg må spy. Det som var mest morsomt i denne episoden var Marshel's kommentar om "star wars the phantom menace" haha, reaksjonen til Barney og Ted var priceless.

 

Måten gjengen klamret seg rundt Barney på slutten ble nesten symbolsk på hvordan skaperen prøver å presse ut siste rest av humor som er igjen i fyren, mens resten av karakterene har blitt for svake til å stå på egne ben. Når han sa "A kid needs a hoop" var jeg ikke sikker på om jeg skulle le eller ikke. Tragisk.

Lenke til kommentar

 

Ok, bare for å kverulere for pur f, historien har gått så sakte at den nesten ikke har gått videre. :p

 

2 nye sesonger til?! Ja da blir det hvertfall ikke fremgang i historien med det første og kanskje vi må bryne oss med slike episoder i halvparten av sesongene. Kanskje de gjør en ting riktig og avslutter denne sesongen med en slik finale som tilgir resten av sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...