Seisi Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Jeg har vanskelig for å tro at 1) Marshall skal i det bryllupet, langt mindre være medforlover 2) Lily skal ha en så viktig rolle i det at hun roper inn Ted når han trengs 3) vi får møte moren så fort, siden bryllupet til Punchy er ganske snart Bryllupet til Barney og Nora? just a wild guess Endret 22. februar 2011 av Seisi Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Mora til Ted og Clint? Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Dagens episode var veldig bra synes jeg faktisk, morsom og dro historien litt forover Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Observasjon: i "Blitzgiving" sier Ted til Zoe at han kan gi stedatteren sin gaven neste år i stedet, og Zoe sier "yeah, next year ..." på en veldig nølende måte. Kan dette være et hint til at hun allerede vet hun skal skille seg fra "The Captain"? 1 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 wow, god observasjon haha Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 En litt bedre episode denne gangen, bedre enn de 3-4 foregående. Vanskelig å følge skikkelig med nå føler jeg, er så langt mellom hver episode og så glemmer man litt hva som skjedde i episoden(e) før og sånt. Blæ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Bare jeg som har hatt en liten, blurry firkant nederst til høyre i de siste episodene? Som om det var en logo eller noe der, men noen har prøvd å gjøre den usynlig. Litt irriterende.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har det selv, Mokko. Har vel hatt det på i hvert fall de siste 6-7 episodene. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ikke for å være Captain Obvious, sier bare for de som ikke vet det: de sensurerer kanallogoen så vi ikke skal se hvilken kanal som sender serien. Er mest for å skjule opphavet på beskyttet materiale. Ellers en veldig god episode ja. Knakk sammen i latter av alle bitchslapene Barney fikk av Lilly og legen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Takk for den informasjonen. Og ellers synes jeg episoden var dritkjedelig og forutsigbar, men det er vel bare meg. Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ingen ny episode før 21. mars? Kommer ikke til å klare å vente så lenge! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er det noen av dere som har klippet av Ted som holder sin første forelesning, der han bestemmer seg for hvaslags foreleser han skal være ca 20 ganger, og har lyst til å laste det opp på Youtube e.l.? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Er det noen av dere som har klippet av Ted som holder sin første forelesning, der han bestemmer seg for hvaslags foreleser han skal være ca 20 ganger, og har lyst til å laste det opp på Youtube e.l.? Er det denne du mener? http://www.youtube.com/watch?v=AYVXQtZRLPw&NR=1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Blir hvertfall to sesonger til. Serien ble fornyet i dag for to sesonger til. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Er det bare meg eller er Neil Patrick Harris prikk lik på Francis fra Malcolm in the middle (Christopher Masterson)? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Ja, det er bare deg Endret 6. mars 2011 av Manken Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Ganske grei episode ja. Likte spesielt slutten med Barney, en av de få "rørende" scenene i serien som jeg faktisk likte. Ellers helt grei episode, liker veldig godt sånn stoner scener som denne episoden hadde. Anngående Barneys jobb så kan jeg legge til at han sier til Lily i en scene at hvis han dør så må ho gå til leiligheten hans, finne kofferten og kvitte seg med den. Så den kofferten er tydeligvis viktig, som det har blitt nevnt før. Synes noen ganger det er litt rart at Barney tar så dødelig mye dritt fra den gruppa. Han er uttalelige ganger mer suksessfull enn resten av dem og har sikkert uendelige muligheter, likevel sitter han der og blir bitchslappet og mobbet som bare det. Skjønner jo at han sikkert vil ha noen ordentlig venner og det er ikke noe galt i litt kødding mellom venner, men noen ganger blir det bare for drøyt ass. Sånn som i sesong 3/4 når han og Ted blir uvenner, og Barney nærmest må komme krypende tilbake til. Det blir bare litt for teit. Endret 6. mars 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Om man ser på serien på den måten så finner man feil overalt. For min del syns jeg Lily og Robin er de to største egoistiske drittsekkene som noen gang har vandret på denne jord, men siden det er en komedie legger jeg det til side og fokuserer mer på humoren i situasjonen enn hva det betyr i det lange løp eller for hver enkelt person. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå