Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Jeg har vanskelig for å tro at

1) Marshall skal i det bryllupet, langt mindre være medforlover

2) Lily skal ha en så viktig rolle i det at hun roper inn Ted når han trengs

3) vi får møte moren så fort, siden bryllupet til Punchy er ganske snart

Bryllupet til Barney og Nora? just a wild guess :p

Endret av Seisi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å være Captain Obvious, sier bare for de som ikke vet det: de sensurerer kanallogoen så vi ikke skal se hvilken kanal som sender serien. Er mest for å skjule opphavet på beskyttet materiale.

 

 

Ellers en veldig god episode ja. Knakk sammen i latter av alle bitchslapene Barney fikk av Lilly og legen.

Lenke til kommentar

Ganske grei episode ja. Likte spesielt slutten med Barney, en av de få "rørende" scenene i serien som jeg faktisk likte. Ellers helt grei episode, liker veldig godt sånn stoner scener som denne episoden hadde.

 

Anngående Barneys jobb så kan jeg legge til at han sier til Lily i en scene at hvis han dør så må ho gå til leiligheten hans, finne kofferten og kvitte seg med den. Så den kofferten er tydeligvis viktig, som det har blitt nevnt før.

 

Synes noen ganger det er litt rart at Barney tar så dødelig mye dritt fra den gruppa. Han er uttalelige ganger mer suksessfull enn resten av dem og har sikkert uendelige muligheter, likevel sitter han der og blir bitchslappet og mobbet som bare det. Skjønner jo at han sikkert vil ha noen ordentlig venner og det er ikke noe galt i litt kødding mellom venner, men noen ganger blir det bare for drøyt ass. Sånn som i sesong 3/4 når han og Ted blir uvenner, og Barney nærmest må komme krypende tilbake til. Det blir bare litt for teit.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Om man ser på serien på den måten så finner man feil overalt. For min del syns jeg Lily og Robin er de to største egoistiske drittsekkene som noen gang har vandret på denne jord, men siden det er en komedie legger jeg det til side og fokuserer mer på humoren i situasjonen enn hva det betyr i det lange løp eller for hver enkelt person. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...