Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Please da, er jo ikke så vanskelig å forstå det da. :p Han jobber i GNB, som altså er en bank, så valgene er ganske begrensede. Vel, ja, hans faktiske stilling har det nok ikke vært tydet konkret, da han driver med ymse sysler. Jeg syns vi har fått masse hint og de har lagt til oss hver enkelt å finne ut hva hans faktiske stilling er. Jeg mener det er finansrådgiver/advokat, dere kan mene hva dere vil. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har fryktelig vanskelig for å tro at han er finansrådgiver eller advokat, fordi han

1) var på komitéen som var ansvarlig for å finne arkitekt til GNBs nye hovedkvarter

2) han risikerte å få sparken da en stor sammenslåing gikk i vasken

 

Jeg hadde et poeng til i stad, men nå kommer jeg ikke på det.

Lenke til kommentar

Please da, er jo ikke så vanskelig å forstå det da. :p Han jobber i GNB, som altså er en bank, så valgene er ganske begrensede. Vel, ja, hans faktiske stilling har det nok ikke vært tydet konkret, da han driver med ymse sysler. Jeg syns vi har fått masse hint og de har lagt til oss hver enkelt å finne ut hva hans faktiske stilling er. Jeg mener det er finansrådgiver/advokat, dere kan mene hva dere vil. ;)

 

 

aldri i verden om Barney er noe så kjedelig som "finansrådgiver" eller "advokat". Kan jeg godt sette 1000 kr på :) tipper vi aldri får et svar, noe som er litt kjipt, men bevarer litt av spenningen selv etter serien er slutt.

Endret av Doffeo
Lenke til kommentar

Slik jeg tolker det så er GNB bare et av prosjektene til et større selskap, som Barney jobber for. Det har jo f.eks. blitt sakt at de sammarbeider med Nord-Korea, så de driver nok med mere enn bare bank.

+ At noen papirer Marshall leser på Barneys kontor sier at om de ikke gjør noe så ender USA opp i krig med Portugal :p

Lenke til kommentar

Vel, Portugal-papirene er fra sesong 3, før Barney begynte å jobbe i GNB.

Det har ingenting å si. GNB er jo eid av selskapet Barney jobber for. Barney er plassert i en lederstilling av sin egentlige arbeidsgiver, som vi ikke aner hvem er. Vi aner heller ikke hva Barney's jobb egentlig er, eller hva hans nøyaktige stilling er i GNB, men noe veldig viktig er det, både med tanke på hva papirene sier og at han selv har sagt dette:

 

"The things I know about this company, I can never be fired. I might find myself ashore with no fingerprints or teeth, but I can never be fired."

 

Om oppkjøpet av GNB:

"Our company just bought them out in a ruthless takeover. Took two months. Cost 2,000 jobs. It was brutal. Who wants a T-shirt?"

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Er det noen som har tenkt noe på hvem som gifter seg i bryllupet der Ted møter mora? I slutten av "Big Days" ser vi Ted og Marshall i et bryllup hvor Ted er forlover. Begge har på seg smoking med en identisk blomst i knapphullet, noe som tyder på at begge er forlovere. (Bilde).

 

Den eneste jeg kan tenke meg at begge kan være forlovere for er Barney og/eller Robin. Ted og Robin ble enige om at Ted skulle være forloveren hennes i "False Positives".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...