Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Nei, det var ingen andre...

 

Noen som la merke til nedtellingen fra 50 de hadde i siste episode? Og er det bare jeg som ikke kan se tallet 5 der? Syns de hopper rett fra 6 til 4.

 

 

Oi, tenkte jeg egentlig ikke noe over. Men femmern er der. Når Barney drar en Motility five!

 

http://www.youtube.com/watch?v=yb7WYWt-WYA

 

 

Sant, drev bare å lette i bakgrunnen etter et 5 tall jeg.

 

 

Noen som la merke til nedtellingen fra 50 de hadde i siste episode? Og er det bare jeg som ikke kan se tallet 5 der? Syns de hopper rett fra 6 til 4.

 

Så det var ikke bare meg?! inv_biggrin.gif

 

Trodde jeg begynte å bli koko! cry.gif

 

 

Merka fort nedtellinga, men hva liksom. Nedtelling til døden?

Hva var greia liksom.

 

 

En nedtelling treffer vel 0, og det gjorde vel ikke denne? Kanskje teller den ikke ned til Marchalls fars død, men til noe annet (baby?), og treffer 0 i neste episode?

 

EDIT: Ble visst postet dobbelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Makan til dårlig episode. Den forrige var også dårlig, og hele sesongen har egentlig vært alltime low etter min mening. Det de har klart å spille på før er humoren, men nå som de prøver å bli seriøse misser de totalt. Enig med en som sa at dette mulig var den dårligste noengang.

 

Er ikke ute etter å slakte serien som sikkert mange av dere fortsatt liker, men jeg synes at serien virkelig har fall de siste sesongene. I den episoden som gikk nå lo jeg halveis av en replikk, en en serie som man egentlig skal le konstant. Det alvorlige har de aldri fått til og jeg skjønner ikke at de prøver det igjen. Hvis de skal gå hele veien så må de i alle fall kutte ut de forsøkene de har på å være morsomme, noe jeg er ganske sikker på de ikke klarer.

Lenke til kommentar

Hva i svarte har skjedd med HIMYM!? Har sett alle episodene nå frem til slutten av sesong 5. Akkurat som om de gav opp midt i sesongen med å prøve å lage morsomme episoder.

Kvaliteten på historiene og punchlinene har etter min mening blitt veldig dårlige.

Håper sesong 6 tar seg opp igjen.

Endret av krizkriz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...