Henrik C Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Nei, det var ingen andre... Noen som la merke til nedtellingen fra 50 de hadde i siste episode? Og er det bare jeg som ikke kan se tallet 5 der? Syns de hopper rett fra 6 til 4. Oi, tenkte jeg egentlig ikke noe over. Men femmern er der. Når Barney drar en Motility five! http://www.youtube.com/watch?v=yb7WYWt-WYA Sant, drev bare å lette i bakgrunnen etter et 5 tall jeg. Noen som la merke til nedtellingen fra 50 de hadde i siste episode? Og er det bare jeg som ikke kan se tallet 5 der? Syns de hopper rett fra 6 til 4. Så det var ikke bare meg?! Trodde jeg begynte å bli koko! Merka fort nedtellinga, men hva liksom. Nedtelling til døden? Hva var greia liksom. En nedtelling treffer vel 0, og det gjorde vel ikke denne? Kanskje teller den ikke ned til Marchalls fars død, men til noe annet (baby?), og treffer 0 i neste episode? EDIT: Ble visst postet dobbelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Nei, det var ingen andre... Ah, beklager Lenke til kommentar
feggy Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 damn. måtte se den på nytt igjen nå. jammen har du rett. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Makan til dårlig episode. Den forrige var også dårlig, og hele sesongen har egentlig vært alltime low etter min mening. Det de har klart å spille på før er humoren, men nå som de prøver å bli seriøse misser de totalt. Enig med en som sa at dette mulig var den dårligste noengang. Er ikke ute etter å slakte serien som sikkert mange av dere fortsatt liker, men jeg synes at serien virkelig har fall de siste sesongene. I den episoden som gikk nå lo jeg halveis av en replikk, en en serie som man egentlig skal le konstant. Det alvorlige har de aldri fått til og jeg skjønner ikke at de prøver det igjen. Hvis de skal gå hele veien så må de i alle fall kutte ut de forsøkene de har på å være morsomme, noe jeg er ganske sikker på de ikke klarer. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Tenkte jeg skulle tipseom en ny serie som dukker opp i februar. Ikke helt on topic, men siden det er Pamela Fryman som står bak så tror jeg det er en serie som HIMYM-fans kan like. Pamela Fryman + Jason Biggs + Sarah Chalke + Tyler Labine + Judy Greer = Mad Love http://www.imdb.com/title/tt1684910/ Endret 24. januar 2011 av hvakrg Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Kan jo bli bra, men begynner å bli passe lei av Sarah Chalke. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Er det ny episode i morgen? Hverken Wikipedia eller IMDB sier noe som helst om de neste episodene.. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Neste episode er den syvende. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Neste episode er den syvende. Er ikke neste den 15. episoden eller noe?? Den kommer ikke før 6. februar though KILDE Endret 24. januar 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Som sagt, det er den syvende på vår lengdegrad. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Har dere en kilde på at neste episode kommer den syvende? EDIT: Yay, fant nettopp denne oversikten, som sier at det kommer en episode i morgen! Endret 24. januar 2011 av Mokko Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) http://www.cbs.com/info/schedule/index.php Syvende. Endret 24. januar 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Leser vi samme tabell? For min sier "How I Met Your Mother SUBWAY WARS" January 24th kl. 08.00.. EDIT: Oh wait.. Subway Wars er en gammel episode, er det ikke? #$%! Endret 24. januar 2011 av Mokko Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Neste episode er den syvende. Ah, 7. som i dato Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Er så kjedelig med alle pausene, blir aldri noe kontinuitet. Noen som vet hva som er grunnen? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Hva i svarte har skjedd med HIMYM!? Har sett alle episodene nå frem til slutten av sesong 5. Akkurat som om de gav opp midt i sesongen med å prøve å lage morsomme episoder. Kvaliteten på historiene og punchlinene har etter min mening blitt veldig dårlige. Håper sesong 6 tar seg opp igjen. Endret 31. januar 2011 av krizkriz Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Blir bare verre... True story. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) De siste episodene har ikke vært morsomme, men mer triste og slitsomme å se på. Litt humor innimellom, men allikevel. Endret 31. januar 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Noen som har greid å tyde hva den nedtellingen var fornoe? Skal google litt rundt og se hva jeg finner, MÅ finne det ut! Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Noen som har greid å tyde hva den nedtellingen var fornoe? Skal google litt rundt og se hva jeg finner, MÅ finne det ut! Kan jo være så enkelt som at det var nedtelling til dødsfallet. Min teori er at det er øyeblikket Lily blir gravid e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå