Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yeah, så ikke den komme. Trist å se hvor hardt Lilly tok det.

 

Vet ikke hvor mange som fikk det med seg, men la noen merke til plakaten av mediterende dame i doktorens kontor? Er det bare meg eller var det Cobie Smulders? Syns hun ligna så mye. Enten er det henne, eller så har jeg elendig gjenkjenningsevne.

Lenke til kommentar

Yeah, så ikke den komme. Trist å se hvor hardt Lilly tok det.

 

Vet ikke hvor mange som fikk det med seg, men la noen merke til plakaten av mediterende dame i doktorens kontor? Er det bare meg eller var det Cobie Smulders? Syns hun ligna så mye. Enten er det henne, eller så har jeg elendig gjenkjenningsevne.

 

Stusset litt over den der for det så ut som Cobie ...

Jeg fikk litt frysninger når Lilly fortalte Marshal om faren.

Lenke til kommentar

Fikk saken ikke ut av huet, så jeg så den scenen på nytt og kan nå avklare at mest sannsynlig er det ikke henne. Hvorfor ikke? Fordi i førsten la jeg bare merke til over brystet, men vi ser helt tydelig at damen er gravid. Legger ved bevis i spoiler, så var den saken ute av verden.

 

post-88220-0-83521400-1294522799_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En av de desidert dårligste episodene igjennom hele serien, om ikke den dårligste. HIMYM har vist gang på gang at det ikke duger til noe mer en humor, og sånn skal det også være etter min mening. Serien failer bare helt totalt når det kommer til dypere handlinger. Denne episoden viste også hvor dårlig skuespilleren faktisk er, don't get me wrong jeg elsker gjengen, men i denne episoden var det bare tragisk å se på dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...