Mokko Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Waaaaat, en ukes pause igjen?! Neste episode 17. januar ifølge Wikipedia. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Knegget godt av siste episode da Barney var med til doktoren. Høhøhøhøøh Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Den tristeste How I Met Your Mother-episoden, definitivt, men også en av mine favoritter hittil. Blir kjipt med to ukers ventetid igjen, da. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Yeah, så ikke den komme. Trist å se hvor hardt Lilly tok det. Vet ikke hvor mange som fikk det med seg, men la noen merke til plakaten av mediterende dame i doktorens kontor? Er det bare meg eller var det Cobie Smulders? Syns hun ligna så mye. Enten er det henne, eller så har jeg elendig gjenkjenningsevne. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Oi. Den vendinga så jeg IKKE komme i det hele tatt. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Yeah, så ikke den komme. Trist å se hvor hardt Lilly tok det. Vet ikke hvor mange som fikk det med seg, men la noen merke til plakaten av mediterende dame i doktorens kontor? Er det bare meg eller var det Cobie Smulders? Syns hun ligna så mye. Enten er det henne, eller så har jeg elendig gjenkjenningsevne. Stusset litt over den der for det så ut som Cobie ... Jeg fikk litt frysninger når Lilly fortalte Marshal om faren. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Fikk saken ikke ut av huet, så jeg så den scenen på nytt og kan nå avklare at mest sannsynlig er det ikke henne. Hvorfor ikke? Fordi i førsten la jeg bare merke til over brystet, men vi ser helt tydelig at damen er gravid. Legger ved bevis i spoiler, så var den saken ute av verden. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Og det at hun på bildet er gravid kan ikke være et hint for fremtiden? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 De er på ett fertilitetsklinikk, normalt at det er bilder av gravide der. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Klart det er normalt. Poenget var at damen ikke er Cobie likevel, selv om det er en viss likhet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Cobie var jo gravid for ikke så lenge siden, de kan jo ha tatt bildet da? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Trist episode, satt og gråt stille tårer på skolen i norsktimen. Fikk et par undrende blikk. That dress makes you look like a Kansas city whore Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Trist episode igjen :/ Blir spennende å se hvem faren til Barney er though Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Håper han ikke blir skuffet Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Kult om det er noen vi allerede kjenner. At han og en av de andre er halvbrødre/søstre eller noe f.eks. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Dette var vel siste episode i sesong 6. Håper vi ikke må vente lenge! Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Nei, det kommer 10 episoder til denne sesongen. Kilde: wikipedia: "Season 6: Episodes 24" Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Episoden var såppas trist at jeg gidder ikke snakke om hvor dårlig den var i mine øyne.. Endret 19. januar 2011 av evenandreas Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 En av de desidert dårligste episodene igjennom hele serien, om ikke den dårligste. HIMYM har vist gang på gang at det ikke duger til noe mer en humor, og sånn skal det også være etter min mening. Serien failer bare helt totalt når det kommer til dypere handlinger. Denne episoden viste også hvor dårlig skuespilleren faktisk er, don't get me wrong jeg elsker gjengen, men i denne episoden var det bare tragisk å se på dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Noen andre som la merke til at i forrige episode så telte de ned fra 50 til 1? Og når 1 kom så fikk Marshall vite at pappan hans var død? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå