Narsissisten Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Bare jeg som hater Lily? Jeg syns de overdriver mer og mer med å gjøre rollen inn til en manipulativ og egoistisk bitch. Ser alle episodene på nytt og irriterer meg mer og mer. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er nok bare deg ja. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 At jeg hater henne blir vel litt i sterkeste laget, men hun er uten tvil den jeg liker minst av de fem hovedpersonene. Hver gang hun bruker barnehagemetoder for å "lære" bort moral eller lignende dør jeg litt inni meg. I den episoden hvor hun innrømmer å ha sabotert flere av forholdene til Ted bikket nålen over på negativt på like-o-meteret mitt. Selv om jeg misliker henne mer enn jeg liker henne tror jeg ikke at HIMYM hadde blitt bedre uten Lily. Jeg vet bare at jeg personlig ikke ville hatt en venn som henne, da jeg ville sett meg lei på metodene hennes rimelig fort. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 hehe, helt enig! Jeg var kanskje litt nådeløs. Jeg liker dynamikken i episodene og hun er en god skuespiller. Men jeg syns virkelig de overdriver med å gjøre henne irriterende. Kredittkortgjelden, ballen hun stjal, osvosv. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Vente til helt over ny-året på en ny episode. Trist. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Eek. Ikke en kjekk slutt på denne episoden. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nei! Savner de gamle sesongene der de pumpa på med dritbra episoder : ) men kanskje litt alvorlighet trengs for å holde serien i live. Lenke til kommentar
Visi Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Noen som la merke til nedtellingen fra 50 de hadde i siste episode? Og er det bare jeg som ikke kan se tallet 5 der? Syns de hopper rett fra 6 til 4. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Oi, tenkte jeg egentlig ikke noe over. Men femmern er der. Når Barney drar en Motility five! http://www.youtube.com/watch?v=yb7WYWt-WYA Endret 4. januar 2011 av Smågal Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Når kommer neste episode? Wikipedia har ikke listet lenger enn til denne episoden, men det skal jo være 24 episoder denne sesongen.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ikke komt noe på IMDB enda heller. Lenke til kommentar
Visi Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Sant, drev bare å lette i bakgrunnen etter et 5 tall jeg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Noen som la merke til nedtellingen fra 50 de hadde i siste episode? Og er det bare jeg som ikke kan se tallet 5 der? Syns de hopper rett fra 6 til 4. Så det var ikke bare meg?! Trodde jeg begynte å bli koko! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Yay, endelig funnet en HIMYM tråd Ontopic: Var ganske trist slutt på episoden idag, får håpe på en skikkelig gla' episode neste uke! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 En helt ålreit episode, men med en svært trist slutt. Felte nesten en liten tåre.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Blir vel begravelse og styr neste uke, avsluttet med positiv graviditetstest.. tipper jeg. Trist slutt i dag, ja :/ Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 tja.. var ikke så mye fokus på det triste, og jeg er lei han så det var greit for meg. Tror på graviditet i forbindelse med begravelse ejg også Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nå har de jo sett den femte dobbeltgjengeren også, så det er vel ikke tvil om at Lilly (eventuelt Marshall) blir gravid nå ja. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Merka fort nedtellinga, men hva liksom. Nedtelling til døden? Hva var greia liksom. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) En nedtelling treffer vel 0, og det gjorde vel ikke denne? Kanskje teller den ikke ned til Marchalls fars død, men til noe annet (baby?), og treffer 0 i neste episode? EDIT: Ble visst postet dobbelt. Endret 5. januar 2011 av Mokko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå