Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De hadde skikkelig humor før, sprøe og morsomme historier med god framgang til å vite hvem moren er. Denne sesongen hittil har mangel på det. Skjønte ikke helt hva poenget med dagens episode var. En løpekonkurranse der juks og svik er hensikt, med en fyr som bokstavelig talt er over alt? Det eneste var folkesangen til Marshall, som faktisk var litt fengende. Ellers så tror jeg vi aldri kommer til å få vite hvem moren er hvis det fortsetter slik.

Lenke til kommentar

Må si jeg synes denne sesongen har vært ganske bra så langt, har ett et par "Laugh out loud moments" så er fornøyd med det. Og må bare si at det er sykt digg å se Robin deilig igjen, føler at hun helt siden s3 elns bare har gått rundt i sånn baggy klær å sett små feit ut. I episode 2 denne sesongen når hun går i den genseren med gule stripper er hun rå lekker! :love:

 

De hadde skikkelig humor før, sprøe og morsomme historier med god framgang til å vite hvem moren er.

Kunne egentlig ikke brydd meg mindre hvem moren er, den cliffhangern har de dratt alt for langt. De verste episodene er de mot slutten av sesongene når Ted slår til med evigvarende taler om jakten på ekte kjærlighet og hvordan han så ett glimt av moren. *puke*

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Mulig. Syns dog noen episoder er meningsfulle om hvordan livet er, hvilket valg man tar som fører til hvilken konsekvens. Her i helga gikk den episoden hvor han møter Stella igjen og forteller hvordan det møtet kom til av alle de valgene han tok (bagelsjappa, kvinnen i bladet og bomsen). Det får en til å tenke.

Lenke til kommentar

Mulig. Syns dog noen episoder er meningsfulle om hvordan livet er, hvilket valg man tar som fører til hvilken konsekvens. Her i helga gikk den episoden hvor han møter Stella igjen og forteller hvordan det møtet kom til av alle de valgene han tok (bagelsjappa, kvinnen i bladet og bomsen). Det får en til å tenke.

 

Jeg ser hvor du kommer ifra og at du henter noe mer en bare humør fra showet og det jo bra det. Men for meg er det helt motsatt og jeg kunne ikke være mer uenig med deg om den Stella episoden. For meg er det en av desidert verste episodene i hele serien, når det liksom går 10 minutter i strekk uten at det skjer noe morsomt i en 21 minutter lange episode blir det bare for mye. Når jeg setter meg ned med en cola og chips for å se how i met your mother ser jeg på det for å le og få en sånn "feel good/chillax" følelse og ordentlig kose meg. Ikke for å få prekener om hvordan man må tenke over livet osv.

 

Edit: Sånne ting som den Stella episoden ødelegger også "rewatch valuen". De kan være greie nok første gang, men det er ikke noe jeg ser to ganger i vertfall.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Vel, hva kan jeg si, liker å filosofiere og tenke over livet iblant, selv om det blir med utgangspunkt i en komiserie. Nå mener jeg ikke heller at hele serien handler om veien til kjærlighet og livet, bare syntes at den episoden hadde noe mer til seg enn de vanlige fortellinger-fra-hverdagen-temaet. Har ellers og kost meg med snop og digg gjennom hele sesonger på en dag. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Og kul cameo av Dr.Camron

 

A cameo role or cameo appearance is a brief appearance of a known person in a work of the performing arts, such as plays, films, video games and television. These roles are generally small, many of them non-speaking ones, and they're commonly either appearances in a work in which they hold some special significance (such as actors from an original movie appearing in its remake), or renowned people making uncredited appearances.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...