Filmvenn Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Gått litt lei How I Met Your Grandmother. Men herlig casting for denne sesongen. To egentlig gangske kjente skuespillere for oss skal gjestespille denne sesongen. Jorge Garcia(Hurley i Lost), og Jennifer Morrison(Cameron i House) som de store nye til serien som gjesteskuespillere. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Greier aldri gå lei av Barney og Marshal egentlig. 3 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Likte den nye episoden men jeg er så lei av de jævla tapped on moralene i slutten av episodene -.- Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det ser ut til at de fortsetter å holde stø kurs nedover; synd, det var jo en helt OK serie i et par sesonger. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Greier aldri gå lei av Barney og Marshal egentlig. Enig, de to karakterene er helt geniale, og på mange måter det som holder serien gående om dagen. Håper serien kan nærme seg gammelt nivå i løpet av denne sesongen. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Episoden i dag var veldig fin! Og ekstremt morsom! En av de beste episoden jeg har sett på lenge! Barney var hysterisk i dag :!: Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Episoden var bra, men litt skuffet over at Barney erkjente at Barker ikke er faren. Var jo gjenstand for mye moro det der. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Allerede vært en episode der Barney finner Bob Barker og sier at han er faren hans osv, lenge siden jeg har sett episoden. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Noen som har en side som man kan se den nye episoden på nettet? Finner ikke torrent >< Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 www.cbs.com/primetime/how_i_met_your_mother/ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det står at jeg ikke kan se den pga jeg bor i norge >< Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvordan kan du ikke klare å finne torrent på det? Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ingenting er så bra som når Barney har full kontroll over enhver situasjon og menneskene rundt seg.. den siste episoden så var han langt unna det Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) ... og der gav jeg serien opp. All fokuset på Robin - tidenes kjedeligste karakter i en humorserie - Lily og Ted, uengasjerende storylines, svak vitsing (High-six!?!) har frustrert meg for lenge. Takk og farvel. Barney & Marshall, dere holdt skipet flytende til tross for kolossale hull i skroget, men nå er det på tide å evakuere og redde dere selv! Endret 8. oktober 2010 av sch0n 4 Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 See you in another life, brother! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Sålenge det ikke blir like dumt som The Big Bang Theory, så kommer jeg til å fortsette å se. Det er en del av 'Series (uttales serious) Tuesday' . Og det er tydelig oppsplitting av karakterer. Ted er, vel, Ted som løper rundt og leter etter morra til kidsa og ikke klarer det. Robin+Lily er kvinnfolk og holder på med sitt og får dessverre tid foran kameraet med det. Marshall+Barney er drivkraften i serien, så lenge ikke vitsene synker for lavt (det TBBT er rammet av), så klarer serien seg . Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Da har jeg tatt igjen tvsendingene. Serien har dessverre tapt seg litt mot slutten, og jeg føler det blir mer og mer "tvungne" komi-situasjoner, der de tidligere kom mer naturlig, om dere skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Fortsatt morsomt å følge med. Og de lurer oss lett ei stund til. Mange som ønsker å se hvem kona er. Men jeg har ikke den samme rett hjem fra skolen for å se HIMYM følelsen lengre. Nå kan jeg lett drøye episoden et par dager før jeg ser den. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg og følger med, selv om det ikke er i nærheten av så langt oppe på priolista som det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå