-iL- Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Har de byttet ut forfatterne denne sesongen? Etter pausen så har det ikke vært en eneste morsom story, karakterene har blitt gjennomskuelige, en-sidige og rett og slett simple... selv barney er ikke morsom lenger... Britney var faktisk det morsomste i hele sesongen så langt og det sier sitt! helt enig. De 2 siste der Barney og Robin .... har en one night stand er direkte dårlige. Tror ikke jeg lo engang. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 haha dagens episode var veldig morsom da Barney og den nye wingmannen funka ikke så bra Og ted som må fortelle alt til Marshall og lily ^^ Lenke til kommentar
gorber Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Syns også sisteepisoden var fantastisk! I always get nosebleed when I have an erection! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 ep 18 var faktisk ganske morsom ja, håper de forstetter med flere gode episoder. Ser ut som Britney kommer tilbake også? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 da var Sesong 3 ferdig, og det er godt det kommer en season 4 Blir jo spennende og se om Ted blir en gift mann var hvertfall godt ted og barney ble friends igjen ^^ Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 dammit, hvorfor klikka jeg på den spoileren! jaja får se episoden snart da. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Og der var 4x01 sett. Fremdeles morsomt, men synes ikke det var like rasende morsomt som før. Likte godt hele Star Wars greia men Barney ringer Robin og klarer bare å si GARBLAGHBLAGH. Måtte le litt. Og spesielt hvor mye mindre man sier utover kvelden på sjekkeren Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det som er bra med Barney i S4E1 var dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lå med dama Robin sendte til han selv om han sa nei først. Han er bare så epic noen ganger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Og *poff* så var denne geniale serien i mine innlegg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det som er bra med Barney i S4E1 var dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lå med dama Robin sendte til han selv om han sa nei først. Han er bare så epic noen ganger Var ikke det bare noe han sa til Lily? O.o Var i hvert fall sånn jeg forstod det. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Neida, Han gjorde det uansett.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Jeg da at han gjorde det, men jeg fikk det for meg at det at han sa nei, bare var noe han sa til Lily. Ok? O.o Endret 25. september 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ja, han sa det til lily, men det var BS. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 "I choose bimbos" Win Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 hehe , var godt å se how i met your mother igang igjen , likte episoden svært godt Ser frem til en god sesong til med How i met your mother =P Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Mmm, 4x2 var ganske artig. Digget så sykt den greia med Regis Philbin. Men litt merkelig at de ikke sa noe som helst om barney/robin. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Fanmeg elsker Marshall. Han har så bra fortid, serlig den med bilen og kasetten som satt fast. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Grei nok episode. Hadde gleda meg til mer Robin/Barney, men akk nei. morsomt uansett men, og Regis er jo konge Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tror jeg elsker hver eneste episode av serien! Vanligvis spoler jeg over sangen i serier, men selv den elskes. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Fy faen for et bombshell på slutten av 4x03!! Dette åpner for noen herlige Barney-øyeblikk i neste episode. Barney og fistbumpen var helt genialt! Lo meg skakk da han skulle ha high five etterpå. Må si jeg begynner å bli litt lei av rollen til Sarah Chalke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå