Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var episoden sett :D

 

 

Vet ikke helt hva jeg syntes, det var en helt OK episode, men jeg hadde forventet ganske så mye mer av HIMYM.

Likte et par deler bedre enn andre. Likte for eksempel ikke at Robin plutselig var nede i en funk, når hun ikke var med det (like mye) med Barney eller Ted. Don var ikke verdt det..

 

Likte spesielt dibsopplegget Ted, you are spitting on the grave of Sir Walter Dibs. hehe,og at bruden til Ted forlot han fordi Barney hadde sagt dibs..

 

Angående bryllupet på slutten, hvor Ted møter moren..

Jeg tenker at det enten er Barney og Robin sitt bryllup, ble hintet ganske sterkt om det. Siden Barney ved tidligere anledninger har sagt at Ted ville vært hans best man og det så ut som om Lilly hadde en brudepikekjole?

Kan også være Cindy og roommaten sin bryllup? Men de gifter seg nok ikke i en kirke helt enda?

( Jeg så forresten ikke det komme... At de var på en date :ohmy: )

 

 

 

High six!

 

A big package just arrived.. Yeah it did

Lenke til kommentar

Jeg syns det var en fin åpningsepisode jeg, det trekker historien fremover ganske hurtig, og jeg tror denne sesongen trenger det. Det blir nok mye som skjer, men tror det blir artig å følge med på.

 

Dibs-greiene var veldig morsomme, og det var også ganske morsomt med faren til Marshall.

 

Gleder meg til neste episode, tror dette kan bli en veldig bra sesong.

Lenke til kommentar

Må bruke proxy ja, enten du fikser det selv eller bruker direkte nettsider. Funker bra på Hulu, da sikkert andre steder også.

 

Grei sesongåpning, var noen morsomheter og mystikk (f.eks bryllupet). Duden som prøvde seg på Robin var priceless, hadde nok forlatt lokalet rimelig kjapt om det var meg. Ble overrasket over Cindy og daten dog. Så ikke den komme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...