Skurupu Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Håper virkelig serien tar seg opp igjen. De første sessongene var dritmorsomme, men i det siste har serien vært direkte ræva. I den nyeste sessongen var det flere episoder jeg ikke lo en eneste gang. Endret 9. juni 2010 av Skurupu Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Håper virkelig serien tar seg opp igjen. De første sessongene var dritmorsomme, men i det siste har serien vært direkte ræva. I den nyeste sessongen var det flere episoder jeg ikke lo en eneste gang. Helt enig, syns Sesong 1 og 2 var helt eksepsjonelle, men de siste sesongene har vært utrolig kjedelige. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ikke enig Romis. De to første sesongene var fantastiske. Den tredje var bra, men ikke fantastisk. Sesong 4 var vel den minst gode etter min mening, den var middels, men ikke dårlig. Sesong 5 har virkelig hatt sine episoder som minner om sesong 1 og 2, hvertfall på høyde med sesong 3. Men eg har aldri kjedet meg når eg såg HIMYM! 1 Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ikke enig Romis. De to første sesongene var fantastiske. Den tredje var bra, men ikke fantastisk. Sesong 4 var vel den minst gode etter min mening, den var middels, men ikke dårlig. Sesong 5 har virkelig hatt sine episoder som minner om sesong 1 og 2, hvertfall på høyde med sesong 3. Men eg har aldri kjedet meg når eg såg HIMYM! 2nd that. fantastisk serie Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg syns serien er veldig bra, men de siste sesongene har ikke vært like bra som de første, noe som er litt leit. Håper de tar seg opp igjen i neste sesong. Noen som forresten har noen korrekte data på når den neste sesongen kommer ut? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Sesong nr.6 kommer i September. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Gleder meg til å høre Barney Stinson: Suit up! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 For håpe dette ikke blir den siste sesongen da... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Synes det også har blitt litt dårlig i det siste og hva skjer med Barney? Han får jo helt, helt anfall iblandt blir jo nesten irriterende til tider. Husker i sesong 1 når det virket som han kom med en ny One liner i hver episode istede for det samme om og om igjen. Og er det bare meg som synes at gjengen ikke virker så veldig close egentlig? Altså de slenger jo dritt tilhverandre hele tiden spesielt barney får mye, ja det er greit at de "mobber" hverandre litt på kødd det gjør jo alle, men jeg blir nesten overrasket når de feks feier thanksgiving å lilly sier "you're the guys i love the most in the world" eller noe sånt. En ting jeg liker da er hvordan vennegjengen sier de samme tingene som f.eks "right, right" dette er veldig vanlig egentlig å det er en fin touch. Sa kanskje litt mye negativt i denne posten men det er mest fordi det har vært så dårlig i det siste, men ellllsker egentlig serien da. Oh and btw andre som synes Robin har blitt litt... "lubben" over sesongene? Noe har i vertfall skjedd med ho, ho var jo helt nydelig i sesong 1. edit: Han som spiller Marshel har sakt at han skal gå fra serien når kontrakten hans går ut, tror den varer to sesonger til, sesong seks og syv. Noe som høres ut som ett greit antall i min mening. Endret 8. juli 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hva heter den episoden når Ted farger håret? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Var ikke det den aller siste da? Doppelgangers eller noe? Serien har falt ja, der er jeg enig. Jumped the shark. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 For håpe dette ikke blir den siste sesongen da... Skuespillerne har vist skrevet under på kontrakt for sesong 7 og 8 også Kilde: OBS: Artikkel full av spoilere Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Akkurat slukt alle 5 sesongene over dem siste ukene. Gleder meg til oppstart igjen. Håper dem ikke forsøker seg på noe nytt stunt sånn som dem gjorde med å gjøre Robin og Barney til et par... Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 problemet for meg med denne serien er falske og blanke skuespillere. Der hvor skuespillerne bak Marshall og Stinson briljerer med sine komiske teknikker og gjør sine replikker og handlinger morsomme, sliter Robin, Ted og Lily enormt med å følge dem opp. Such a shame Men en grei komedie, for all del. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ikke lenge til sesong start! : D Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=lf9lDeKsauE Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Barney er rett og slett fantastisk ! Gleder meg til i morgen, da kan jeg kose meg med både Chuck og HIMYM Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Promo fra første episode av sesong 6 http://www.youtube.com/watch?v=L-IRPc4dnqI&feature=related Han tror han har funnet Rachel Bilson sin room mate aka the mom! Endret 20. september 2010 av The Barnacle Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Bommet med et "par" timer Endret 20. september 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå