Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Hva synes dere er den beste og den verste episoden?

Jeg må si at jeg liker The Playbook og Mary the Paralegal, mens jeg synes Last Cigarette Ever var kjedelig og uinspirert.

Min favoritt HIMYM-episode er Robotepisoden. Har ikke peiling på hva den heter, men det er ihvertfall når Barney lager en ''teaterforestilling'' som heter Suck It Lily! :D

+1

"Toaster, you are the one for meeeeee"

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hva synes dere er den beste og den verste episoden?

Jeg må si at jeg liker The Playbook og Mary the Paralegal, mens jeg synes Last Cigarette Ever var kjedelig og uinspirert.

Min favoritt HIMYM-episode er Robotepisoden. Har ikke peiling på hva den heter, men det er ihvertfall når Barney lager en ''teaterforestilling'' som heter Suck It Lily! :D

+1

"Toaster, you are the one for meeeeee"

tror den heter "slapsgiving"

Lenke til kommentar

http://en.wikipedia.org/wiki/Stuff_%28How_I_Met_Your_Mother%29

Den er bra! Husker den godt ja. I tillegg til dette må jeg si at egentlig slutten av Sesong 1(ca. de 5 siste episodene) var veldig bra. Bra humor, story progression og syke twists.

HIMYM har tapt seg veldig utover. I starten hadde mange episoder ting som kom fram i slutten av episoden som liksom "forklarte" hva som hadde skjedd tidligere i episoden, veldig fine twists. Nå derimot handler det mer om ting som f. eks "The Hook" og The Sexless Inkeeper" hvor man forklarer et begrep. Ganske kjedelig spør du meg. Episodene henger nesten ikke sammen lenger og det er ikke like morsomt og heller ikke veldig mye overraskende som skjer.

Lenke til kommentar

Vil vi noen gang få vite hvem moren er? Lurer egentlig veldig på hva som kan skje etter det. Blir det som scrubs med hu kjærringa etterpå, eller blir det samme rutine, akkurat slik som når robin kom inn i bildet. At alle henger sammen?

Lenke til kommentar

Bare elsker denne serien! Begynte og se for et par uker siden, og skal starte på sesong 5 nå snart.

Synes sesong 1 & 2 har vært best så langt, selv om jeg gjerne kan se sesong 3 & 4 igjen.

Dette er vel også den eneste sitcom-serien (viss man kan kalle det), som jeg ler av! :D

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg synes ikke serien har tapt seg så mye jeg, ler fortsatt og synes den alt i alt fortsatt er svært koselig å se på. Eneste jeg merker er at sesong 5 er kanskje litt mer historierettet enn de forrige da mange flere episoder direkte fører til fremgang i historen i serien. Tja, jeg liker fortsatt How I Met Your Mother :)

Lenke til kommentar

Vil vi noen gang få vite hvem moren er? Lurer egentlig veldig på hva som kan skje etter det. Blir det som scrubs med hu kjærringa etterpå, eller blir det samme rutine, akkurat slik som når robin kom inn i bildet. At alle henger sammen?

Trur han møter mora, og vi ser henne i typ 3-4 episoder, aka han møter henne litt før sesongslutt. OG hun blir en del av gjengen, med tanke på historier om at de feirer helligdager sammen osv. som vi har hørt i historier.

Lenke til kommentar

Da var siste episode i sesong 5 sett og serien unnagjort på en måneds tid :roll: Synes serien har holdt seg bra hele veien jeg! Likte godt sisteepisoden faktisk.

Kan ikke si annet enn at et har blitt en av mine favorittserier egentlig, og Barney Stinson er en sann, fiktiv legende! :)

Endret av blade-bunny
Lenke til kommentar

Trur han møter mora, og vi ser henne i typ 3-4 episoder, aka han møter henne litt før sesongslutt. OG hun blir en del av gjengen, med tanke på historier om at de feirer helligdager sammen osv. som vi har hørt i historier.

Det jeg lurer på, er hvorfor han sier til de barna '' Kids, your aunt Robin ... ''. Hvorfor er Robin tanta deres? Er Robin i familie med Ted?

Lenke til kommentar

A lie is just a great story that someone ruined

with the truth - Barney Stinson

Men noen som vet når neste sesong kommer?

Rundt 20 september neste år vil jeg tippe. Alle de andre sesongene har startet mellom 18 - 24 september.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...