Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På playstation i stua via PCen på kontoret? :p

Men ja, det har blitt litt vel kjedelig i det siste. Kan trygt se himym mens jeg spiser uten å være redd for at det skal ligge matrester spredt ut over bordet/gulvet forran meg ja, i motsetning til The Big Bang Theory...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Synes TBBT også har tapt seg ganske kraftig i det siste. Sært at alle sitcommene jeg følger med på har blitt dårligere i det siste :p

Lenke til kommentar

Var et par morsomme scener der, f.eks. når de kom inn i huset og det fløy en flaggermus, og Barney klenget seg inntil Marshall på samme måte som Lily.

Forøvrig ikke en kjempemorsom episode, men de trenger en episode en gang i blant som drar historien litt videre, og det var det denne gjorde.

Lenke til kommentar

Det positive er at de gjør framdrift iallfall. Nå har han kjøpt huset sitt og vi er enda ett skritt nærmere å møte den kommende fru Mosby. Håper de ikke drar dette for langt ut og vi får endelig en god avslutning. Er jo en god serie så håper på et par sesonger til, men ikke til at det ikke er noe å finne på.

Ang. nyeste episode så var det kun to ting: fantasien med inspeksjonsduden som sjekket Lilly var ganske morsom, og å se Barney kline med Ted's mor vil jeg helst glemme.

Lenke til kommentar

Det positive er at de gjør framdrift iallfall. Nå har han kjøpt huset sitt og vi er enda ett skritt nærmere å møte den kommende fru Mosby. Håper de ikke drar dette for langt ut og vi får endelig en god avslutning. Er jo en god serie så håper på et par sesonger til, men ikke til at det ikke er noe å finne på.

Ang. nyeste episode så var det kun to ting: fantasien med inspeksjonsduden som sjekket Lilly var ganske morsom, og å se Barney kline med Ted's mor vil jeg helst glemme.

oi, har ikke sett nyeste episoden :love:

Endret av Jonhe008
Lenke til kommentar

Hva synes dere er den beste og den verste episoden?

Jeg må si at jeg liker The Playbook og Mary the Paralegal, mens jeg synes Last Cigarette Ever var kjedelig og uinspirert.

Min favoritt HIMYM-episode er Robotepisoden. Har ikke peiling på hva den heter, men det er ihvertfall når Barney lager en ''teaterforestilling'' som heter Suck It Lily! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...