Bister Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ja er jo det, men Barney har liksom et svar på alt Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 drunk or kid? hahahaha Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Ukens episode var helt grei, men fremdeles ikke helt på topp. Ler ikke like godt av serien som før. =( Endret 21. april 2010 av Ehtram Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 En av de dårligere så langt. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 ja enig, lo ikke en gang Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Hva synes dere er den beste og den verste episoden? Jeg må si at jeg liker The Playbook og Mary the Paralegal, mens jeg synes Last Cigarette Ever var kjedelig og uinspirert. Endret 21. april 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hvor ser dere episodene? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Lurte mer på hvilken side... Endret 21. april 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Lurte mer på hvilken side... Det har vi ikke lov å diskutere. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 In that case: Jeg ser dem på PCen i stuen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 På playstation i stua via PCen på kontoret? Men ja, det har blitt litt vel kjedelig i det siste. Kan trygt se himym mens jeg spiser uten å være redd for at det skal ligge matrester spredt ut over bordet/gulvet forran meg ja, i motsetning til The Big Bang Theory... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Synes TBBT også har tapt seg ganske kraftig i det siste. Sært at alle sitcommene jeg følger med på har blitt dårligere i det siste Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Var et par morsomme scener der, f.eks. når de kom inn i huset og det fløy en flaggermus, og Barney klenget seg inntil Marshall på samme måte som Lily. Forøvrig ikke en kjempemorsom episode, men de trenger en episode en gang i blant som drar historien litt videre, og det var det denne gjorde. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Det positive er at de gjør framdrift iallfall. Nå har han kjøpt huset sitt og vi er enda ett skritt nærmere å møte den kommende fru Mosby. Håper de ikke drar dette for langt ut og vi får endelig en god avslutning. Er jo en god serie så håper på et par sesonger til, men ikke til at det ikke er noe å finne på. Ang. nyeste episode så var det kun to ting: fantasien med inspeksjonsduden som sjekket Lilly var ganske morsom, og å se Barney kline med Ted's mor vil jeg helst glemme. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Vi har jo faktisk møtt henne et par ganger, dog aldri sett ansiktet Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 på TVn i stua, igjennom PS3 som streamer fra PCn Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Det positive er at de gjør framdrift iallfall. Nå har han kjøpt huset sitt og vi er enda ett skritt nærmere å møte den kommende fru Mosby. Håper de ikke drar dette for langt ut og vi får endelig en god avslutning. Er jo en god serie så håper på et par sesonger til, men ikke til at det ikke er noe å finne på. Ang. nyeste episode så var det kun to ting: fantasien med inspeksjonsduden som sjekket Lilly var ganske morsom, og å se Barney kline med Ted's mor vil jeg helst glemme. oi, har ikke sett nyeste episoden Endret 22. april 2010 av Jonhe008 Lenke til kommentar
Belle_ Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hva synes dere er den beste og den verste episoden? Jeg må si at jeg liker The Playbook og Mary the Paralegal, mens jeg synes Last Cigarette Ever var kjedelig og uinspirert. Min favoritt HIMYM-episode er Robotepisoden. Har ikke peiling på hva den heter, men det er ihvertfall når Barney lager en ''teaterforestilling'' som heter Suck It Lily! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå