GrevenLight Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ja, omg så sur jeg blir hvis de bare slutter med å lage sesonger og vi aldri får vite det Noen som vet hvorfor Barney egentlig har så mye penger, han sier jo aldri hva han jobber med ? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Occupation: Head of the Search Committee at Goliath National Bank Altså en lederstilling i en stor bank i USA. Sikkert mye penger der. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ok, takk Har bare lagt merke til at hver gang de spørr sier han noe sånn som: come on, you don't wanna know. Eller noe Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Han har jo tydeligvis en god jobb; Sjekk Pyramid of Screaming på Barney's Blog Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Head of Search Committee var jo bare når de lette etter et arkitektfirma for å designe nye hovedkontorer, han jobber jo i Goliath, men de er underlagt firmaet han først jobbet for. Vi får aldri vite det, når de hadde karrieredag på skolen til Lily, så står det jobben til alle - bortsett fra Barney sin, hvor det står "Barney (not the pink one)". Når han skal snakke om jobben sier han jo også noe som "Do you want to hear about my job, or do you want to see some MAGIC?!". Er en av de morsomme tingene, får aldri vite det. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg blir gal, jeg må vite det Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 yey, Barney is back! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Herlig episode i dag! The Scuba diver is awesome! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hahaha, fantastisk episode! Likte The Scuba Diver, så den egentlig komme helt på slutten, men fortsatt fabelaktig! Lenke til kommentar
Special P Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Lo godt på slutten med det der Scuba Diver trikset Lenke til kommentar
PetterHomleid Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Lorenzo von Matterhorn Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Leter etter en episode, care to help? Lily og Marshall skriver sånne "death brev" som skal åpnes hvis den andre dør. Marshall skriver av hele sitt hjerte, mens Lily skriver noen passord etc. Vi ser 30-40 år frem i tid Marshall åpner konvolutten. Noen som vet? Lenke til kommentar
Miranax Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hvilken sesong går på TV her fortiden? Har kjøpt noen Box-Set å og sett hele sesong 3 (Midt i 4 nå) og lurer på hvilken sesong som sendes på TV her i norge fortiden. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvorfor var det ikke ny episode? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Tviler. Det kommer en nye episode neste uke. Var forsåvidt mange serier som uteble denne. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Sikkert julepause. På next episode står det, hvis jeg husker rett, at det kommer ny neste uke. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Må si Playbook var tidenes beste episode! The Lorenzo von Matterhorn <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Sikkert julepause. På next episode står det, hvis jeg husker rett, at det kommer ny neste uke. I stand corrected i så fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå