Filmvenn Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 "Now i wear a tuxedo, how do you feel!?" Likte denne sesongstarten, virker som en liten forbedring. Siden jeg var ikke så fan av forrige sesong. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Genial start på sesongen, spørs hvor kjedelig Barney kan bli av og være med Robin... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 OT: Noen som så Neil Patrick Harris lede Emmy-utdelingen? Et hakk bedre enn hva Jon Stewart og Conan O`Brian har gjort. Var morsomt at han klarte å spøk såpass med at han ikke vant Emmy for rollen som Barney. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Var en veldig sterk og ikke minst bra start. "NOT GOOD ENOUGH!" Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Var en god sesongstart det ja, Likte godt den delen med ted hvor han gikk i feil klasserom Mahavishnu: ja , han gjorde en god jobb som host der. Var jo mange andre skuespillere og som sa det til han. Han var liksom ikke så "kjedelig" sånn som de tidligere ofte har vært. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Småskuffende episode. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Beste i 5x2 var Marshall og lily, robin var bare furtete. Synes det sammedate opplegget ble kjedelig Lenke til kommentar
tobn Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ted delen var jo bare latterlig kjedelig. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ted er generellt kjedelig. Er jo Barney og Marshall som er HIMYM. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Episoden var grei nok, ikke av de beste, men ikke av de verste heller. Enig i at Ted delen var ganske så kjedelig, og at Robin.. ja, var lit... Det var Lily, Marshall og Barney som bar denne episoden. Og det funket greit. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Synes det var litt kjedelig oppførsel av Lily og Stripper-Lily. De prøvde for hardt. Men alt i alt en veldig underholdene sesongstart . Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Enig med mange her, E1 var strålende mens E2 var skuffende/under forventet. Synes Barney har blitt litt for lite awesome i de siste sesongene, skulle ønske han kunne gå mer i retning slik han var i S1 og S2. Noen som vet hvor mange episoder det blir i denne sesongen? Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 22 episoder i sesong 5 Noen som vet i hvilken episode barney viser den "hooking up" strategien hvor han skriver mindre og mindre i en sms jo lenger ut på kvelden det blir? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 OT: Noen som så Neil Patrick Harris lede Emmy-utdelingen? Et hakk bedre enn hva Jon Stewart og Conan O`Brian har gjort. Var morsomt at han klarte å spøk såpass med at han ikke vant Emmy for rollen som Barney. Var veldig bra. Imponerende når han kjørte gjennom tv-kanalene. Hvertfall hvis det var live og ikke var miming. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 bah, er bare Marshall som holder piffen i serien fortsatt. De andre har blitt så forandret, bare marshall jeg klarer å le av når jeg ser de nyeste episodene Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Synes episoden var grei nok. Men ønsker virkelig at Barney skal gå tilbake til å være Barney. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 22 episoder i sesong 5 Noen som vet i hvilken episode barney viser den "hooking up" strategien hvor han skriver mindre og mindre i en sms jo lenger ut på kvelden det blir? S0402 er jeg ganske sikker på. Pløyd meg gjennom alle episodene på litt over en uke, og serien var mye bedre enn jeg forventet! Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 22 episoder i sesong 5 Noen som vet i hvilken episode barney viser den "hooking up" strategien hvor han skriver mindre og mindre i en sms jo lenger ut på kvelden det blir? S0402 er jeg ganske sikker på. Pløyd meg gjennom alle episodene på litt over en uke, og serien var mye bedre enn jeg forventet! Det er S04E01. Helt sikkert:) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hva syntes folk om den tredje episoden? For min del var den helt ok, bedre en nr 2 iallefall. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Yikes. New low. Denne episoden var triste saker ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå